Ooma
پرسش (1400/01/24):

سلام خانم دکتر میشه بگید این کیستی که در سونوگرافی من هست مشکل ایجاد میکنه یا ن؟

سوالمو بالا پرسیدم

سلام خانم دکتر میشه بگید این کیستی که در سونوگرافی من هست مشکل ایجاد میکنه یا ن؟
من اصلا از این چیزا سر در نمیارم اما خیلیا میدونن تعجبه برام چجور این همه خوندن اما جواب ندادن
منم از اول بارداری تو همه سونوها‌ یه کیست تو تخمدان چپم‌ هست
مشکلی نداره
کیست تخمدان چپ منم 7 سانته!
کاری ب بارداریت نداره نگران نباش
پس خداروشکر ممنون از شما
سلام کیست مشکلی برای بارداری ایجاد نمی‌کند و در خیلی موارد خود به خود برطرف میشه
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.