سلام من توغربال گری دوم گفت آب دوربچه یکمی کمه ولی خطری نداره به شرطی که مایعات خیلی بخوری چیکارکنم چی بخورم که آب دوربچه نرمال بشه؟ ممنون میشم
1
1400/01/24
Mozhgan 🙋🤩🤩
فککنم هندونه خیلی خوبه
0
1400/01/24
ستاره 💖
روزانه حداقل ۱۰ دیوان اب بخور
0
1400/01/24
amine ...
هندونه و کلا میوه های قرمز خیلی بخور اب و سوپ مایعات خیلی بخور
0
1400/01/24
ستاره 💖
لیوان
0
1400/01/24
خانم گل .
چند سانت بود؟
0
1400/01/24
سوال کننده

سانت ننوشته به جاش میلی مترنوشته
0
1400/01/24
سوال کننده
سانت ننوشته نمیدونم
0
1400/01/24
خانم گل .
100 میلیمتر میشه 10 سانتی متر دیگه
0
1400/01/24
خانم گل .
کم.نیست اما اب و مایعات مخصوصا هندونه زیاد بخور
0
1400/01/24
😍peransa😍 .
واسه هفته ایشون ی مقدار کمه
0
1400/01/24
😍peransa😍 .

مال شما نزدیک ب حداقل کم نیست خیلی ولی بیشتر باشه بهتره
0
1400/01/24
سوال کننده
آهان مرسی
0
1400/01/24
سوال کننده
نوشته بودتوبارداری هندونه زیادبخوری دیابت میاره درسته یعنی؟
0
1400/01/24
🧿shirin 🤱maman hanna🤱
مایعات فراوان بخور هندونه بخور
0
1400/01/24
سوال کننده
مایعات خب چی؟ فقط آب؟
0
1400/01/24
سوال کننده
مرسی عزیزم
0
1400/01/24
😍فائزه😍 .
هیچی به اندازه آب خوردن اثر نداره، روزی 10 تا 12 لیوان بخور مخصوصا الان ک هوا گرم میشه
0
1400/01/24
یزدان ...
من برعکس شما آب دور جنینم زیاده ازمایش قند وتیروتیدم دادم مشکلی نبود فشارمم خوب بود نمیدونم چیکارکنم
0
1400/01/25
میعاد ثعلبی
آب، مایعات زیاد بخور
0
1400/01/25
پزشک اوما
سلام روزانه هشت تا ده لیوان آب بخورید. آب هندوانه ، آب سیب ، میوه های آبدار بیشتر بخورید ، سوپ و شیر مصرف کنید
0
1400/01/25
یزدان ...
اگه اب خوردن باعث میشه اب دور جنین زیاد شه پس کم مصرف کردن مایعات هم باعث کم شدن اب دور جنین میشه؟
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



646

