سلام
اونایی ک سرکلاژ شدین در طول روز چقدر راه میرید و فعالیت دارید؟
من در حد کارهای شخصی دستشویی و حمام
و در طول روز 15 دقیقه راه میرم ک اونم 3تا 5 دقیقه میرم
پرسش (1400/01/24):
سرکلاژیا بیاین ی لحظه
1198
82
1400/01/24
سوال کننده
0
1400/01/24
zahra hormozi
سلام من استراحت مطلق در حد دسشویی حمام😒
0
1400/01/24
سوال کننده
من دکتر بهم گفته استراحت نسبی
0
1400/01/24
سوال کننده
چرا استراحت مطلقین
0
1400/01/24
مامانِ امیرعلی🍓 .
دکتر من اون استراحت نسبی رو هم نگفت
گفت مث یه خانوم باردار تنبل باشم
پله خیلی نرم
کارای روزمره مث پخت غذا یا یه جمع و جور ساده انجام بدم
هر وقتم خسته شدم دراز بکشم
روزی نیم ساعت هم پیاده روی
گفت مث یه خانوم باردار تنبل باشم
پله خیلی نرم
کارای روزمره مث پخت غذا یا یه جمع و جور ساده انجام بدم
هر وقتم خسته شدم دراز بکشم
روزی نیم ساعت هم پیاده روی
0
1400/01/24
مامانِ امیرعلی🍓 .
دیگه از بعد هفته ی ۲۸ هم تقریبا کارارو خودم انجام میدم
جار برقی و طی و کارای سنگین رو انجام نمیدم
جار برقی و طی و کارای سنگین رو انجام نمیدم
0
1400/01/24
سوال کننده
من کار خونه انجام نمیدم😁
0
1400/01/24
zahra hormozi
سابقه زایمان زود رس دارم...زندگیم محدود تخت و سرویس همین دست ب هیچی نمیزنم...🤐
1
1400/01/24
سوال کننده
اشکالی نداره عزیزم میدونم سخته
ولی انشالله ب خوشی بگذره سالم بغلش کنی
ولی انشالله ب خوشی بگذره سالم بغلش کنی
0
1400/01/24
zahra hormozi
انشالله🙏🙏
0
1400/01/24
سوال کننده
منم سابقه سقط داشتم
0
1400/01/24
مامانِ امیرعلی🍓 .
منم اصلا انجام نمیدادم اکثرا هم غذا از بیرونه و کل کارای خونه با همسر بود،ولی از بعد هفته ی ۲۸ که خیالم راحتتر شد حالم خوب باشه خودم انجام میدم کم کم
0
1400/01/24
مامانِ امیرعلی🍓 .
انشالله بزودی میگذره برات
0
1400/01/24
مامانِ امیرعلی🍓 .
stk: |~|11|~|111_col
0
1400/01/24
zahra hormozi
من که دوماه مامانم پیشم بود الان دیگه دو ماهه اومدم خونه مادر شوهرم
0
1400/01/24
zahra hormozi
ماه رمضون دیگه کامل باید اینجا باشم...بیچاره ها خیلی زحمتم میکشن...😐
0
1400/01/24
سوال کننده
انشالله بعدا براشون جبران میکنی
0
1400/01/24
سوال کننده
منم مامانم اومده پیشم
0
1400/01/24
سوال کننده
از بس افتادم روتخت پهلوم و لگنم له شدن
0
1400/01/24
مهدیه ❤️
دخترا
0
1400/01/24
مهدیه ❤️
😭😭😭
1
1400/01/24
مهدیه ❤️
شما تو خواب ارگاسم نمیشین؟
0
1400/01/24
مهدیه ❤️
آخه از چیه
0
1400/01/24
سوال کننده
نه
ولی خیلیا رو شنیدم میشن
ولی خیلیا رو شنیدم میشن
0
1400/01/24
مهدیه ❤️
از دو روز بعد سرکلاژم تا الان چند بار شدم
0
1400/01/24
مهدیه ❤️
چرا اخه
0
1400/01/24
سوال کننده
دیگه نیاز بدنه
0
1400/01/24
مهدیه ❤️
آخه میگن وقتی سرکلاژ میشی، خوب نیس
0
1400/01/24
سوال کننده
از دکترت بپرس
تحریک ک نمیشی خودش این اتفاق میوفته
تحریک ک نمیشی خودش این اتفاق میوفته
0
1400/01/24
مهدیه ❤️
سمیه تو داروهات چیه؟
0
1400/01/24
مهدیه ❤️
فردا نوبت دارم
0
1400/01/24
سوال کننده
دوفاستون روزی 2
شیاف
امپول پرولوتون هفته 1 دونه
شیاف
امپول پرولوتون هفته 1 دونه
0
1400/01/24
مهدیه ❤️
دوفاستون واسه چیه
0
1400/01/24
مهدیه ❤️
شیاف روزی یکی؟
0
1400/01/24
سوال کننده
اره
0
1400/01/24
سوال کننده
جلوگیری از لک و زایمان زودرس و اینا
مث همو شیاف
مث همو شیاف
0
1400/01/24
مهدیه ❤️
اهان
0
1400/01/24
💜乙ムみЯム💜 '
منم در حد دستشویی و حمام چهار پنج دقیقه ای
صبحانه و شام خوابیده ناهار نشسته
و تمااااام😁
صبحانه و شام خوابیده ناهار نشسته
و تمااااام😁
0
1400/01/24
سوال کننده
😂😂😂😂
0
1400/01/24
سنجد و کنجد 😍
من تا یک ماه بعد سرکلاژم استراحت مطلق بودم
ینی فقط در حد دسشویی و حمام
ولی بعدش ک رفتم دکتر گفت همه کاراتو میتونی بکنی ولی با احتیاط و رعایت
رو خودت فشار نیاری و اینها
طولانی راه نری و زیاد هم نشینی
البته من یکم بی احتیاطی کردم و چند باری برا سیسمونی رفتم بازار😢
ولی دیگه دوباره میخوام خیلی رعایت کنم
با اینکه خداروشکر اتفاق خاصی نیفتاده
ولی از دیروز ک رفتم دکتر ی تلنگری بهم زد😑
ینی فقط در حد دسشویی و حمام
ولی بعدش ک رفتم دکتر گفت همه کاراتو میتونی بکنی ولی با احتیاط و رعایت
رو خودت فشار نیاری و اینها
طولانی راه نری و زیاد هم نشینی
البته من یکم بی احتیاطی کردم و چند باری برا سیسمونی رفتم بازار😢
ولی دیگه دوباره میخوام خیلی رعایت کنم
با اینکه خداروشکر اتفاق خاصی نیفتاده
ولی از دیروز ک رفتم دکتر ی تلنگری بهم زد😑
0
1400/01/24
سوال کننده
من هی دکترم میگه میتونی کار کنی
ولی خب واقعا کاری نیس بعد ک مامانم هستش دیگه😂😁
ولی خب واقعا کاری نیس بعد ک مامانم هستش دیگه😂😁
0
1400/01/24
سنجد و کنجد 😍
نه من تنهام
بخوام رعایت کنم هم کارای خونه هست
شوهرم در حد جارو برقی کمکم میکنه
بخوام رعایت کنم هم کارای خونه هست
شوهرم در حد جارو برقی کمکم میکنه
0
1400/01/24
مهدیه ❤️
خسته نباشه شوهرت😂
0
1400/01/24
سوال کننده
😂😂
0
1400/01/24
سنجد و کنجد 😍
حالا از خودش بپرسی میگه نه من کمکت میکنم ها
ولی نهایتا هفته ای یکبار شاید دوتا لیوان بشوره
آشپزی هم ک هییییچی بلد نیست🤦🤦🤦
ولی نهایتا هفته ای یکبار شاید دوتا لیوان بشوره
آشپزی هم ک هییییچی بلد نیست🤦🤦🤦
0
1400/01/24
سوال کننده
امان از دست مردا
0
1400/01/24
سوال کننده
میگم بچه ها تو این تاپیک بمونین ک اگه ی وقت سوال داشتیم از هم بپرسیم
0
1400/01/24
سوال کننده
هستین؟
0
1400/01/24
nasim ❤️ e
سلام منم شنبه باید برم سرکلاژ
0
1400/01/24
nasim ❤️ e
الان من نفهمیدم بالاخره تا کی باید مطلق بود؟
0
1400/01/24
zahra hormozi
هر کسی فرق میکنه اگه مشکلی نداشته باشی دوهفته بعد عمل مطلقی بعد استراحت نسبی
0
1400/01/24
zahra hormozi
سرویکست چند بود مگه؟؟
0
1400/01/24
nasim ❤️ e
اولی ۳۹ امروز رفتم شد ۳۶، چون سابقه سقط با طول سرویکس کم داشتم پکتر قبول کرد سرکلاژم کنه
0
1400/01/24
zahra hormozi
خوبه استراحت داشته باش حالا دیگه دکترت خودش میگه چجور باشی
0
1400/01/24
nasim ❤️ e
هزینش چقدر شد برای شما؟
0
1400/01/24
zahra hormozi
من بیمارستان دولتی بودم هیچ هزینه ای نداشت فکر صد دویست شد
0
1400/01/24
zahra hormozi
ولی نخ سرکلاژو خودم یک میلیون تومن خریدم
0
1400/01/24
nasim ❤️ e
ااا من جاییکه میرم خصوصیه
0
1400/01/24
nasim ❤️ e
نخشو از کجا خریدی؟ از کجا میدونستی نخش خوبه یا نه؟ چه ریسکی کردی
0
1400/01/24
zahra hormozi
نمیدونم دکتر اگه نامه بده شاید خیلی نباشه...
0
1400/01/24
zahra hormozi
دکتر گفت خودت پیدا کن بخر اینجا گیر نمیاد منم بعد دو سه هفته این در و اون در زدن تازه پیدا شد نخش خارجی بود دکتر خودش نوشته بود
0
1400/01/24
zahra hormozi
تو استان ما که اصلا گیر نمیومد با کلی گرفتاری و پارتی گیر اوردیم
0
1400/01/24
nasim ❤️ e
چی بگم بخدا از یه طرف میگن فرزند آوری کنین جمعیت جوونمون کمه اونوقت یه ازمایش میدیم میشه ۷۰۰ تومن اینم از سرکلاژ که خدا میدونه چقدر میشه
0
1400/01/24
zahra hormozi
اره هزینه ها سنگینه
0
1400/01/24
zahra hormozi
من پارسالم سرکلاژشدم ولی بچم رشد نکرد.تلف شد....ولی با نخ بیمارستان سرکلاژ کردن
0
1400/01/24
zahra hormozi
فکر کنم نخ سیلکه
0
1400/01/24
zahra hormozi
ولی سر این یکی خوده نخ سرکلاژو گیر اوردم
0
1400/01/24
nasim ❤️ e
چند هفته سرکلاژ شدی که میگی رشد نکرد؟
0
1400/01/24
سوال کننده
من تو بیمارستان خشوصی سرکلاژ کردم 5.5 شد هزینم
همه چی خودشون داشتن
همه چی خودشون داشتن
0
1400/01/24
nasim ❤️ e
وااای خدا چقدر گرون من فکر کردم نهایت ۴ تومن بشه
0
1400/01/24
سوال کننده
البته بیمارستانا فرق داره
0
1400/01/24
سوال کننده
اینجا فقط 180 تومن از من پول ساک گرفت
ی لباس و دمپایی توش بود
ی لباس و دمپایی توش بود
0
1400/01/24
سوال کننده
بچه ها شما رو تخت ک میخوایین جا ب جا بشین چطوری میشین
مثلا از وسط تخت بخوایین ب تاج تکیه بدین
مثلا از وسط تخت بخوایین ب تاج تکیه بدین
0
1400/01/24
سوال کننده
من با کمک دست خودمو میکشم عقب
هی میگم نکنه فشار بیاد
هی میگم نکنه فشار بیاد
0
1400/01/25
zahra hormozi
هفته چهارده سرکلاژ شدم از اون موقع رشد نکرد هجده هفته سقطش کردم
0
1400/01/25
zahra hormozi
بچه الا تکونش چجور باید باشه من همش زیر شکمم حس میکنم ی وقتایی واژن ...انومالی هم سفالیک بود نمیدونم چرا اینجوریه
0
1400/01/25
zahra hormozi
خوابیدن که نگم هی از اینور ب اونور میشم ...اصلا راحت نیستم
0
1400/01/25
zahra hormozi
بعدشم بچه ها وقتی از خواب بیدار میشم همش حس میکنم شکمم کوچیک شده همش فکر میکنم شکمم بزرگ نمیشه نمیدونم چ مرگمه🤔
0
1400/01/25
سوال کننده
شاید چرخیده بریچ شده
ولی منم گاهی تو واژن ضربه حس میکنم دکتر گفت طبیعیه
ولی منم گاهی تو واژن ضربه حس میکنم دکتر گفت طبیعیه
0
1400/01/25
zahra hormozi
اره منم اینجوریم میگم نکنه اومده پایین بچه ب سرکلاز فشار بیاره۰😑
0
1400/01/25
سوال کننده
نه بابا
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




