سلام دکتر عزیز. نوزاد من چن وقته سینه سمت راستم با اینکه شیرش زیادتره رو ب ندرت میگیره و میخوره وقتی حالت خواب الود باشه تو بیداری گریه میکنه واصلا نمیگیره. البته گاهی کم گیش میومد چپم ول میکرد گفتن از رفلاکسه. مخوام بدونم دلیلش چیه سمت راستی نمیخوزه. ضمنا گاهی وقتا گوش سمت راستش یکمی حالت چرکی میشه این مشکلی داره؟ و ایا این ربطی داره ب نخوزدن سینه سمت راست؟ ممنونم
0
1400/01/23
سوال کننده
من نمیدونم چرا ی مدته جواب سوال منو غیر دکتر کسی نمیده🤣🤣
0
1400/01/23
سوال کننده
هی مخوام خصوصی بپرسم باز میگم تا دکتر بیاد شاید ی ادم مهربون دیگه پیدا بشه ولی انگاری نیس اصلا 🥴😅🤣
0
1400/01/23
. .
عزیزم من اطلاعاتی ندارم وگرنه می گفتم بهت
0
1400/01/23
سوال کننده
ممنون عزیزم💋😘. برا خنده میگم
0
1400/01/23
💎نرگسی 💎
سلام خانومی چون دلیل اصلی این مشکلات رو فقط خدا میدونه ، این فسقلیا یه بازیایی سر ماها درمیارن که اصلا نمیدونی چرا
مثل خود من که پسرم بی دلیل سینمو ول کرد و هرررررکاری کردیم نگرفت دیگه
هیچکس جوابشو پیدا نکرد
مثل خود من که پسرم بی دلیل سینمو ول کرد و هرررررکاری کردیم نگرفت دیگه
هیچکس جوابشو پیدا نکرد
0
1400/01/23
💎نرگسی 💎
بنظرم یکبار ببرش پیش متخصص نوزادان ببین شاید کاری کرد
0
1400/01/23
سوال کننده
اره واقعااا
0
1400/01/23
💎نرگسی 💎
اگه مشکل از گوشش باشه حل میشه انشالله
0
1400/01/23
سوال کننده
متخصص پرسبدم چندبار گفتن رفلاکس. حالا گفتم ببرم گوارش
0
1400/01/23
💎نرگسی 💎
خب اگه رفلاکسه دارو ندادن؟
0
1400/01/23
💎نرگسی 💎
این رفلاکس و کولیکم شده جواب نود درصد مشکلات نوزادان
0
1400/01/23
سوال کننده
گوششو ک وقتی دنیا اومد کلا بردم شنوایی سنجی مشکلی نداشت خداروشکر. بعدم هر ماه ک میرم چکاب تاکید دارم گوششو معاینه میکنن و میگن هیچیش نیس
0
1400/01/23
💎نرگسی 💎
هرچی هست به اینا ربط میدن
0
1400/01/23
سوال کننده
اره ی ماه خورد. نه اون یکی میگیره اکثرا. سمت راستی بدقلقی میکنه
0
1400/01/23
سوال کننده
دقیقا چون خودت میگی فلان چی داره میگن اره از همونه
0
1400/01/23
سوال کننده
دکتر میگه عفونتم نداره گوشش. شوهرم دعوام میکنه میگه ای چرک طبیعیه اینقد تلکی شلوغش نکن
0
1400/01/23
سوال کننده
چون گاهی هس و خیلی کمه
0
1400/01/23
مامان ارغوان
النا هم سینه سمت چپ رو نمیخوره اصلا یک وضعیه تا به تا شده
0
1400/01/23
Roya ❤️
عزیزم بچهها توی این همین سه چهار ماهگی اینطوری اند ، منم این مشکل داشتم یه مدت سینه راستم رو نمیگرفت یه مدتی هم چپ😅
0
1400/01/23
Roya ❤️
فک کنم یه جور بازی گوشی 😂😂
البته گوش در هم ممکنه باشه ، که اون با گریه و غر غر همراهه
البته گوش در هم ممکنه باشه ، که اون با گریه و غر غر همراهه
0
1400/01/23
مامان رها
دختر منم همینطوره مخصوصا اگه سینم پر باشه شیر با فشار بزنه گریه میکنه و نمیگیره ولی من چند روزه گذاشتم قشنگ گرسنه بشه بعد بدمش الان باز یه کم بهتر شده
من فکر میکنم فشار شیر از این سینم زیاده برای همین نمیتونه کنترل کنه
من فکر میکنم فشار شیر از این سینم زیاده برای همین نمیتونه کنترل کنه
0
1400/01/23
سوال کننده
وااای اوضاعی داریم با بچه ها🤣🤣
0
1400/01/23
سوال کننده
شایدم 🥴🥴
1
1400/01/24
پزشک اوما
سلام شیر نخوردن نوزاد از یک سینه و یا هر دو سینه به رفلاکس مربوط است ،احتملا در خواب هم زیاد ول میخوره و خوابش هم باید کم باشه ، سعی کنید زمانی که خیلی گرسنه است از سینه راست بدهید و هنگام که خواب آلود است و سینه را بدوشید
1
1400/01/24
سوال کننده
بله درسته دکتر جان در مورد خوابش. بله چشم همین کارو میکنم ممنون. 💋💋
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



525

