سلام
تست کرونای من مثبت شده و فقط سرفه میکنم تب هم در حد ۳۷.۷ بوده ولی زود پاشویه کردم و اومد پایین
از بس سرفه کردم زیر دلم درد گرفته چیکار کنم زودتر خوب بشم؟
ممنون میشم کمکم کنید
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



627
1400/01/23







