سلام خسته نباشید
پسرم از وقتی ب دنیا اومد قطره آد خارجی بش میدادم الان هر داروخونه ای تو شهر رفتم نداشتن فقط ایرانی دارن ک خود بهداشت ایرانیشو میده ب پسرم نمیسازه و بوش خیلی بده الان این قطره ای ک عکسشو میذارم دکتر داروخونه گفت ببر نشون دکتر بده چون پسرم چندروزیه رفت تو ۴ ماه دکتر لطفاً بهم بگید میشه از این نوع قطره بهش بدم اگه میشه چقدر بدم ممنون میشم زودتر جواب بدین بچم ۳ روزه ویتامین نخورده حس میکنم کم اشتها شده
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



452
1400/01/23








