فشار خون ۱۳ روی ۱۱ در بارداری خطرناکه ؟ من همیشه فشارم ۱۱ روی ۷ یا ۸ بوده. الان سرگیجه و حالت تهوع داشتم فشارمو گرفتم ۱۳ روی ۱۱ بود. تا حالا فشارم اینجوری نبوده
عزیزم بعضی وقتا از غذایی که میخوری یا تنقلات فشار بالا میره منم فشارم همیشه ۱۱ هست ولی یه روز ۱۴ شده بود بهداشت که رفتم گفت باید بری پیش متخصص ولی خودم گفتم میدونم فشارم برای چی بالا رفته چون پفک خورده بودم و روز بعد دوباره رفتم فشارمو گرفت ۱۱ شده بود شما هم نگران نباش شاید مال تغذیه باشه🌷