Ooma
پرسش (1400/01/22):

فشار بالا در بارداری

فشار خون ۱۳ روی ۱۱ در بارداری خطرناکه ؟ من همیشه فشارم ۱۱ روی ۷ یا ۸ بوده. الان سرگیجه و حالت تهوع داشتم فشارمو گرفتم ۱۳ روی ۱۱ بود. تا حالا فشارم اینجوری نبوده

اره فشار بالا خوب نیست اصلا اگه نیومد پایین برو دکتر
عزیزم بعضی وقتا از غذایی که میخوری یا تنقلات فشار بالا میره منم فشارم همیشه ۱۱ هست ولی یه روز ۱۴ شده بود بهداشت که رفتم گفت باید بری پیش متخصص ولی خودم گفتم میدونم فشارم برای چی بالا رفته چون پفک خورده بودم و روز بعد دوباره رفتم فشارمو گرفت ۱۱ شده بود شما هم نگران نباش شاید مال تغذیه باشه🌷
فشار بالا اصلا خوب نیست، آزمایش دفع پروتئین بده
سلام چون تهوع و سرگیجه دارید حتما آزمایش دفع پروتئین ۲۴ ساعتها را بدهید و به پزشک مراجعه کنید احتمال مسمومیت بارداری هست
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.

سوالات مشابه