خانوماو دکتر اوما سلام من ازقبل قندناشتام بلا بوده وتیروییدمم لب مرزه کم کاری که احتیاج به دارو نداشته ولی دکتر متخصص غدد کفت به محض متوجه شدن بارداریت ازمایش بده بیا پیشم شاید دارو لازم باشه ام من کرونا گرفتم هنوز10روز دیگم باید تو قرنطینه هم بمونم الان چیکار کنم اگر همون ده روز دیکه ازمایش بدم خطرناک نیس؟
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



354
1400/01/22




