سلام دوستان یکی دو مرتبه لکه های نارنجی رنگ توی پوشک پسرم داخل ادرارش دیدم پرس و جو کردم متوجه شدم بخاطر کم ابی بدنشه شیر خودمم میخوره و روزانه ۳۰ میل شیرخشک چیکار کنم بدنش اب کافی داشته باشه؟میگن شربت داره اره؟خیلی عرق میکنه اغلب دست و پاشم سرده.این دو سه روزه هم بیشتر از قبل میخوابه و کمتر شیر میخورهک میگن دلیل بر کم ابی بدنش میشه باشه.راهنمایی کنید لطفا.شیرمم سیرش میکنه مطمئنم
0
1400/01/22
سوال کننده

2
1400/01/22
فاطمه کریمی
شاید باشیرت سیرنمیشه
شیرخشک بیشتربده کم آبی بدنش جبران شه
شیرخشک بیشتربده کم آبی بدنش جبران شه
0
1400/01/22
سوال کننده
سیر نشه خب گریه ای چیزی میکنه خداروشکر وزنشم خوبه تازه چند روزیه اینجوری شده
1
1400/01/22
فاطمه کریمی
تب نداره؟ تب آب بدنو کم میکنه
کلا سعی کن تندتند بهش شیربدی
لباسم زیاد نپوشون که عرق کنه الان دیگه هوا گرمه
کلا سعی کن تندتند بهش شیربدی
لباسم زیاد نپوشون که عرق کنه الان دیگه هوا گرمه
0
1400/01/22
سوال کننده
نه تب نداره همش زیرپوش تنشع ولی کلا متکاش خیس میشه شب تاصبح ک خوابه
1
1400/01/22
سوال کننده
شیر ک میخوره کلا سرش خیس
0
1400/01/22
سوال کننده
واس همین کم لباس میپوشم براش
0
1400/01/22
فاطمه کریمی
کارخوبی میکنی
0
1400/01/22
اسیه ..
خب چرا بهش اب نمیدی
0
1400/01/22
اسیه ..
ابجوش سرد شده بدی تو شیشش یه تیکه نباتم بنداز بده بخوره خیلی خوبه
0
1400/01/22
مامان ارغوان
۳۰ میل که خیلی کمه برای بچه ۳ ماهه بهش ۱۲۰ تا بده تند تند شیر بده
1
1400/01/22
مامان ارغوان
همه بچه ها همین جورین
0
1400/01/22
مامان ارغوان
بار متکا و تشکش چیه؟
1
1400/01/22
سمیرا ....
۳۰ تا خیلی کمه محدثه جان
0
1400/01/22
سمیرا ....
من قبلنا ۶۰ میدادم بعدش ۹۰ الان یکی دوهفتس طلبش بیشتر شده ۱۲۰ تا میدم بعضی موقع سینمم میخوره میخوابه شبا
0
1400/01/22
سمیرا ....
البته من فقط شبا یه وعده شیر خشک میدم
1
1400/01/22
مریم بخشی
دختره منم همین بود کاملا عادیه ....لباس کم بپوش خونه خیلی گرم نباشه تا میتونی شیر بده همین .
0
1400/01/22
سوال کننده
دو سه روزه روزی ۶۰ میل اب جوشیده ولرم بهش میدم
0
1400/01/22
سوال کننده
اخه یبوست داره میترسم نبات بش بدم
0
1400/01/22
سوال کننده
جدی کمه؟؟چمیدونم بخدا پس چرا میخوره میخوابه چیزی نمیگه طفلی
0
1400/01/22
سوال کننده
مشول ازونا ک هس پشم شیشه دارن این متکا طبی ها خوبن بگیرم؟؟؟
0
1400/01/22
🤱 Hani Joonii💜
با پشم شیشه عرق میکنن عزیز
0
1400/01/22
سوال کننده
کلا چندبار شیر میخوره پسرت؟؟
0
1400/01/22
سوال کننده
منم فقط شبا
0
1400/01/22
سوال کننده
حدس میزدم😔
1
1400/01/22
mozhgan khoshnoud
عرق کردن سر کاملا طبیعی نگران نباش سردی دست و پا هم پسر من تازه دو ماهه یکم بهتر شده شیرتم که میگی کافیه فکر نکنم چیز نگران کننده ای باشه
1
1400/01/23
پزشک اوما
سلام شیردهی مکرر داشته باشید و ۶۰ سی سی روزانه آب ولرم بدهید اگر باز ادامه داشت باید آزمایش بده
1
1400/01/23
مامان ارغوان
پشم شیشه برای بچه خوب نیست بارشو بده عوض کنن با پشم شیشه شدید عرق میکنه دور از جون پهلوهاش سرما میخوره
1
1400/01/23
مامان ارغوان
آره خیلی کمه من موقعی که ۱۰ روزه بود ۳۰ تا میدادم گاهی هم ۴۵ تا
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



448

