سلام دکتر .
نوزادم همیشه موقع اینکه میخواد پی پی کنه خیییلی زور میزنه و خیلی اذیت میشه. پی پیش هم سفت نیس اصلا معمولیه
بیشتر وقتاهم دلدرد میشه با اینکه حبوبات و چیزای باد دارو حذف کردم ولی شکمش باد زیاد داره
چیکار کنم بچمو خیلی اذیته
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



424
1400/01/22


