با این حجم و تعداد و تحرک اسپرم میشه طبیعی باردار شد؟؟یا نه..
0
1400/01/22
سوال کننده

0
1400/01/22
سوال کننده

1
1400/01/22
مامان فرشته ها 💓 💓
بله خیلی خوبه خداروشکر
1
1400/01/22
عاطفه موسوی
همه چیز نرماله خداروشکر مشکلی نیست
0
1400/01/22
سوال کننده
مرسی عزیزم😍❤
0
1400/01/22
سوال کننده
مرسی عاطفه جون..
اگه خوبه پس چرا باردار نمیشم😓
اگه خوبه پس چرا باردار نمیشم😓
0
1400/01/22
عاطفه موسوی
خودتون هم باید برین چکاب بشین اگه سنتون زیر ۳۵ هستش تا یکسال طبیعیه. بعدش به نظر من هیچی به اندازه بیخیالی جواب نمیده.
0
1400/01/22
عاطفه موسوی
سونو و آزمایش تخمک انجام بدین تا برحسب اون دارو بده بهتون. برای من وضعیت تخمکم خوب بودولی به دکتر گفتم سنم بالاست عجله دارم لتروزول داد گفت اگه تا سه ماه باردار نشدی بیا که ماه اول جواب داد. اینم بگم من او ماه خیلی سرم شلوغ بود اصلا فکر بارداری نبودم. ویتامین ای و پره ناتال هم میخوردم
0
1400/01/22
سوال کننده
تحت نظر دکترم عزیزم دارم کلومیفن میخورم،خودم مشکلی ندارم،تازه آزمایش ذخیره تخمدان انجام دادم،یکم از حد نرمال بیشتر بود گفتن تنبلی تخفیف داری ولی دکترم گفت مشکلی نیست..نمیدونم واس همینه ک باردار نمیشم یا نه
0
1400/01/22
سوال کننده
من خیلی روحیه ام خوبه ولی نزدیک پریود ک میشم افسرده میشم امیدمو از دست نمیدم،فقط گریه میکنم،کلا خودمو میبازم😓😓
0
1400/01/22
سوال کننده
شما لتروزول خوردی بعد سونو واژینال فولیکول هم رفتی همون ماه؟آمپول آزاد سازی هم زدی؟
0
1400/01/22
پزشک اوما
سلام آزمایش اسپرم همه موارد نرمال است اقدام کنید
0
1400/01/22
عاطفه موسوی
سونو روز سوم پریودی دادم که نرمال بود قبل خوردن لتروزول. نه آمپول نداد . فقط قرص گفت اگه بعد سه ماه نتیجه نگرفتی میفرستم سونو فولیکول و آمپول آزادسازی میدم.
0
1400/01/22
سوال کننده
من از ماه بعد میخوام برم سونو فولیکول و آمپول،خداکنه جواب بگیرم،توروخدا واسم دعا کن عاطفه جون😔
0
1400/01/22
سوال کننده
دکتر جان احتمالش هست الان ک اسپرمش خوب شده دوباره هفته بعد برگرده به حالت قبلیش و ضعیف بشه؟دوباره ۳ ماه دیگ چک کنه اسپرمشو آزمایش انجام بده کافیه؟خیلی استرس دارم ک بازم ضعیف شه 😔
0
1400/01/22
فرفری ۳۰ ۰۰
عزیزم داروی تقویتی مثل ویتامین ای و اسیدفولیک و زینک بده بزار قوی بشه
0
1400/01/22
سوال کننده
چشم عزیزم حتما❤
0
1400/01/22
عاطفه موسوی
ان شاء الله زود نتیجه میگیری توکل بخدای مهربون
0
1400/01/22
عاطفه موسوی
وقتی قوی بشه و مکملها رو هم ادامه بده بخوره دیگه ضعیف نمیشه نگران نباش
0
1400/01/22
سوال کننده
فداتبشم عزیزم انشالله
0
1400/01/22
سوال کننده
بخدا دارم از استرس نابود میشم،کاش خدا حال روزمو ببینه
0
1400/01/22
فرفری ۳۰ ۰۰
عزیزم خودت سالمی؟
0
1400/01/22
سوال کننده
آره عزیزم مشکلی ندارم ولی نمیشه خدا نمیخواد😔
0
1400/01/22
عاطفه موسوی
نه بابا استرس نداشته باش شوهر من ماهی یه بار میرفت آزمایش میداد هردفعه بهتر میشد . فکرای منفی رو از خودت دور کن همه چی رو بسپار بخدا
0
1400/01/22
فرفری ۳۰ ۰۰
الهی ک دامنت سبز میشه
0
1400/01/22
سوال کننده
هر ماه دکتر براش مینوشت ک بره آزمایش انجام بده؟؟منم شوهرمو بفرستم ماهی یه بار بره؟خیلی استرس دارم ک دوباره ضعیف نشه آخه یه جا خونده اسپرم با توجه به شرایط محیطی و جسمی هر لحظه تغییر حالت میده،ممکنه الان خوب باشه هفته بعد ضعیف..واس همینه ک اینقد میترسم
1
1400/01/22
سوال کننده
انشالله باهم دیگ عزیزم..
0
1400/01/23
عاطفه موسوی
نه بابا نیازی نیست شوهر من خودش میرفت چون نزدیک محل کارش بود. غروب هم آزمایش قبول میکردن انجام میداد وگرنه دکتر گفت دوماه بعد مصرف دارو بره
0
1400/01/23
سوال کننده
من ۳ روز دیگ موعدمه،اگه پریود شد میفرستمش بره آزمایش بده خیالم راحت شه
0
1400/01/23
عاطفه موسوی
ان شاء الله که پریود نمیشی
0
1400/01/23
سوال کننده
همه علائمشو دارم دقیقا مثه ماه های قبل..دیروزم بیبی زدم منفی شد..امیدی ندارم آخه هیچ علائمی جز پریودی ندارم..😓
0
1400/01/23
سوال کننده
دکتر جان احتمالش هست الان ک اسپرمش خوب شده دوباره هفته بعد برگرده به حالت قبلیش و ضعیف بشه؟دوباره ۳ ماه دیگ چک کنه اسپرمشو آزمایش انجام بده کافیه؟خیلی استرس دارم ک بازم ضعیف شه 😔
0
1400/01/24
پزشک اوما
به این سرعت اسپرم ضعیف نمیشود و حداقل سه ماه زمان میبره
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



6078

