سلام به همگی
خانم ها کسی بوده با این ذخیره تخمدان طبیعی باردار بشه؟
یکی دیروز بهم گفت خیلی کمه
استرس انداخت ب جونم
پرسش (1400/01/22):
ازمایش ذخیره تخمدان دارم
883
42
1400/01/22
سوال کننده
1
1400/01/22
سوال کننده

1
1400/01/22
🌼 maryam 🌼
سلام فهیمه جان بنظدم با توجه ب سنت خوبه
1
1400/01/22
💙 Fatemeh 💙
ذخیره ات خوبه ک
0
1400/01/22
💙 Fatemeh 💙
چند سالته؟
0
1400/01/22
سوال کننده
۳۵
0
1400/01/22
💙 Fatemeh 💙
خوبه عزیزم
0
1400/01/22
💙 Fatemeh 💙
نگران نباش
0
1400/01/22
❤️panah❤Rasta❤ 😍
عزیزم خوبه زیر ۱ خوب نیست ولی من دیدم کسایی با ذخیره نیم هم طبیعی باردار شدن ؛ بالای ۱ خوبه نگران نباش ولی زودتر اقدام کن چون سنت داره میره بالا ذخیره میاد پایین
0
1400/01/22
سارا ...
خوبه که
0
1400/01/22
پزشک اوما
سلام ذخیره تخمدان خوب است نگران نباشید و اقدام را داشته باشید
1
1400/01/22
سوال کننده
ممنون ازتون دوستان و پزشک اوما🌹
0
1400/01/29
ᴹᵃʳᶻⁱᵉʰ .
من ۳۲ سالمه یک هم نیست ذخیره تخمدانم😔
0
1400/01/29
سوال کننده
منم خودم یکم برا ذخیره م نگرانم
0
1400/01/29
ᴹᵃʳᶻⁱᵉʰ .
شما چکار کردین برای این مشکل؟
0
1400/01/29
ᴹᵃʳᶻⁱᵉʰ .
من شنیدم بالای یک خوب هستش نگران نباشید
0
1400/01/29
سوال کننده
والا من هنوز ک کار خاصی نکردم الانم ماه دوم اقدامم
0
1400/01/29
ᴹᵃʳᶻⁱᵉʰ .
خب پس هنوز جای نگرانی نیست تا بدن خودشو آماده کنه برای بارداری ممکنه چندماهی طول بکشه
0
1400/01/29
سوال کننده
الان ک تو تاپیکتون اون خانم رو خوندم ک تا یک سال اقدام کردن و نشده و بعد آی وی اف کردن یکم نگران شدم
0
1400/01/29
ᴹᵃʳᶻⁱᵉʰ .
نگران نباش اگه میتونی همسرتو راضی کنی یه آزمایش اسپرم بده خوبه
0
1400/01/29
ᴹᵃʳᶻⁱᵉʰ .
چندسالته؟
0
1400/01/29
سوال کننده
عزیزم اون آزمایش داد حرفی نداره اصلا برا این چیزا
خداروشکر آزمایشش نرمال بود و خوب
خداروشکر آزمایشش نرمال بود و خوب
0
1400/01/29
سوال کننده
۳۵
0
1400/01/29
ᴹᵃʳᶻⁱᵉʰ .
با ۳۵ ذخیره تخمدانت خوبه نگران نباش بابا
0
1400/01/29
ᴹᵃʳᶻⁱᵉʰ .
من مطمئنم بزودی مامان میشی یه چندماهی طبیعی اقدام کنید یا برو دکتر قرص محرک تخمک گذاری بنویسه برات ایشالا بزودی مامان میشی
0
1400/01/29
سوال کننده
ی پودری هست داروخونه میتونی بگیری کیفیت تخمدان رو بالا میبره دکتر من خیلی بهش اطمینان داره و دیدم برا خیلی از خانما ک ذخیره کم داشتن تجویز کرده ک گفتم ب منم بدین گفت تو چند ماه اقدامتو بکن بعد
0
1400/01/29
ᴹᵃʳᶻⁱᵉʰ .
پودر چی اسمشو بگو میگیرم الان که داریم هردومون قرص ژل رویال میخوریم
0
1400/01/29
ᴹᵃʳᶻⁱᵉʰ .
میگن ژل رویال خیلی خوبه😑
0
1400/01/29
سوال کننده
امیدوارم هر دومون ب زودی خبر بارداریمونو ب هم بدیم،🤲🤲🤲🤲🤲
0
1400/01/29
ᴹᵃʳᶻⁱᵉʰ .
من که حتما ivf یا iui میکنم حالا توی این مدت خودمونو داریم تقویت میکنیم
0
1400/01/29
ᴹᵃʳᶻⁱᵉʰ .
امیدوارم ممنون عزیزم ✨🙌🙏
1
1400/01/29
سوال کننده
پودره سین لس
هم زنانه داره هم مردانه
روزی دوتا بسته داخل لیوان اب حل کن بخور
کاملا گیاهی هم هست
بزن نت بخون دربارش
هم زنانه داره هم مردانه
روزی دوتا بسته داخل لیوان اب حل کن بخور
کاملا گیاهی هم هست
بزن نت بخون دربارش
0
1400/01/29
ᴹᵃʳᶻⁱᵉʰ .
خدا خیرت بده منم بهت قرص ژل رویال را معرفی میکنمدتازه شروعش کردیم تو هم تهیه کن هردو بخورین ایشالا نتیجه بگیرین ❤️
0
1400/01/29
سوال کننده
ممنونم عزیزم
ب امید روزهای خوب برای هردومون،❤️
ب امید روزهای خوب برای هردومون،❤️
0
1400/01/29
ᴹᵃʳᶻⁱᵉʰ .
عزیزم این پودر را داروخانه ها دارن حتمنی؟ آخه سایت ها میگن موجود نیست
0
1400/01/29
سوال کننده
آره داروخونه ها دارن
0
1400/01/29
سوال کننده
خوبه ک ی دختر دارید
دعا کن خدا ی دختره سالمم ب من بده و منم مادر بشم
دعا کن خدا ی دختره سالمم ب من بده و منم مادر بشم
0
1400/01/30
ᴹᵃʳᶻⁱᵉʰ .
چشم عزیزم ایشالا به حق همین ماه عزیز خدا یه نینی سالم و خوشگل بهت بده🥺🙌✨
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.
سوالات مشابه
- ایا قرمز شدن جای واکسن طبیعیه؟
- سلام. میشه بگین آزمایش چی برام نوشتن؟
- آزمایش اسپرم نرمال چگونه است؟
- بارداری با قرص کلومیفن ۵۰
- بااین چیزا باردارم یانه؟؟؟
- به نظرتون بی بی چکم مثبته؟
- 💛💛💛خانومای گل میشه جواب سوالم رو بدین💛💛💛
- سلام. دوستای خوبم میشه جواب سوالمو بدین💛
- خانوما میشه جواب بدین به من اقدام کردم خیلی حالم گرفتس
- اقدام بارداری لکه بینی




