سلام خانومها و دکتر عزیز
من ده روزی هست علائم کرونا در حد بدن درد شدیییید و بیحالی رو داشتم که بدن دردم خوب شد چند روزی هست ضربان قلبم بین ۱۲۰ تا ۱۳۰ متغیره و پایین نمیاد از امروز تنگی نفس خفیف همراه تک سرفه های خشک دارم که زنگ زدم از بیمارستان برام دستگاه گرفتن سطح اکسیژن خون همراه دستگاه اکسیژن اوردن
سطح اکسیژنم ۸۷ بود و ضربان قلبم همچنان بالا که اکسیژن رو میزارم میاد رو ۹۲
خواهش میکنم راهنماییم کنید خیلی میترسم از اینکه مجبور بشم بستری بشم کسی تو شرایط من بوده و خوب شده باشه
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



519
1400/01/22



