Ooma
پرسش (1400/01/22):

کرونا در هفته ۲۶

سلام خانومها و دکتر عزیز
من ده روزی هست علائم کرونا در حد بدن درد شدیییید و بیحالی رو داشتم که بدن دردم خوب شد چند روزی هست ضربان قلبم بین ۱۲۰ تا ۱۳۰ متغیره و پایین نمیاد از امروز تنگی نفس خفیف همراه تک سرفه های خشک دارم که زنگ زدم از بیمارستان برام دستگاه گرفتن سطح اکسیژن خون همراه دستگاه اکسیژن اوردن
سطح اکسیژنم ۸۷ بود و ضربان قلبم همچنان بالا که اکسیژن رو میزارم میاد رو ۹۲
خواهش میکنم راهنماییم کنید خیلی میترسم از اینکه مجبور بشم بستری بشم کسی تو شرایط من بوده و خوب شده باشه

وای عزیزم چقدر بد
منم الان درگیر کرونام . دکتر بمن ویتامین سی و استیل سیستئین قرص جوشانشو داد . 3 تا آمپول نوروبیون داده روزی یکی
قرص فاموتیدین داد با شربت دیفن هیدرامین
ازیترو هم 6 تا خوردم گفت کافیه
ولی شما حتما پیش متخصص عفونی برو ... من دکترم گف باید برم
اره امروز میخوام برم دکتر عفونی
شمام تنگی نفس دارید؟
سلام بعلت تنگی نفس و تپش قلب بالا حتما به پزشک مراجعه کنید باید تحت نظر باشید
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.

سوالات مشابه