لو. ریسک یعنی ریسک پایین دیگع
ریسک پایینم. خوبه دیگه بالا باشه خطرناکه
اخه اصولا نگتیو میزنه
ینی منفی
واس همین تعجب کردم
نه بعضی ازمایشا لو ریسک میزنن
ینی احتمال ازمایش دوباره کمه؟؟
نمیدونم والا
من هرجی دیدم منفی بود همون نگتیو
این زده لو ریسک
فرقی نداره ک دو تا کلمس با ی معنی
نه یعنی احتمال ابتلا جنین ب تریزومی ها کمه
برا منم لو ریسک بود بردم دوتا متخصص دید گفتش اصلا نیاز به آزمایش آنومالی هم نیس
اون ینی منفی این ینی کم😑
عزیزم منم لوریسک زده بود برام ازمایشت خوبه خداروشکر مبارکت باشه
منظورم اینه. ک. معنی جفتش یعنی اینکه خطری وجود. نداره😐😑
برای منم همینه برگه ام ولی نگاتیو زده ولی رقم و ایمجور چیزام همینه
ببین سن بارداری هامون فرق داره
سلام نرمال است و مشکلی ندارد