سلام شبتون بخیر
بنظرتون ارزش انجام دادن رو داره
و اینکه تو تهران کجا کارش خوبه
پرسش (1400/01/22):
کسی ای یو ای انجام داده باردار شده باشه
571
31
1400/01/22
سوال کننده
0
1400/01/22
Z. M
چرا ک نه
همه راه ها را امتحان کنید.
بالاخره باید از یجا شروع بشه
همه راه ها را امتحان کنید.
بالاخره باید از یجا شروع بشه
0
1400/01/22
سوال کننده
شما انجام دادید
0
1400/01/22
سوال کننده
یعنی کسی نیست جواب منو بده😪
0
1400/01/22
نسترن ..
سلام من انجام دادم متاسفانه نگرفت
0
1400/01/22
.masomeh.sh fereidoni
سلام من رویان انجام دادم گرفت
0
1400/01/22
.masomeh.sh fereidoni
پسرم ۹سالشه الان
0
1400/01/22
روژمان ❤
من دوبار انجام دادم خرج الکیه نکن اگه امکانش هست برو ivf بخدا هم وقت تلف کردنه هم خرج بیخودیه هم با روانت بازی میشه تو اون ۱۴ روزی که باید منتظر باشی بری آزمایش
0
1400/01/22
❤️panah❤Rasta❤ 😍
عزیزم اینجوری نگید من خودم هنوز انجام ندادم ولی رفتم مرکز برای سونو چند نفر دیدم همشون باردار بودن و همشون هم با ای یو ای باردار شدن
1
1400/01/22
❤️panah❤Rasta❤ 😍
باران جان انجام بده خدا بزرگه ؛ اگه ی بار نگرفت تا چند بار ادامه بده
1
1400/01/22
❤️panah❤Rasta❤ 😍
یکدفعه بری ای وی اف تو دل آدم میمونه نکنه با ای یو ای نتیجه میگرفتیم و آدم عذاب وجدان میگیره ؛ انشاا خدا به هممون کمک کنه
0
1400/01/22
عاطفه موسوی
خاهر دوستم انجام داد بار اول گرفت البته شوهرش سالم بود خودش تنبلی تخمدان داشت
0
1400/01/22
سوال کننده
انشالا پیگیرش هستم
شوهرم آزمایش اسپرم بده دوباره میرم پیش دکتر بفرستمون این مراکز که انجام میدن
شوهرم آزمایش اسپرم بده دوباره میرم پیش دکتر بفرستمون این مراکز که انجام میدن
0
1400/01/22
سوال کننده
آها خداروشکر
0
1400/01/22
سوال کننده
انشالا دامن همه سبز بشه
0
1400/01/22
سوال کننده
من خودم دلم روشنه حتما میشه امسال
0
1400/01/22
سوال کننده
هر کاری کردم از پیگیری بیخیال نمیشم
0
1400/01/22
سوال کننده
خدا بزرگه
0
1400/01/22
نفس ۱۴۰۱
منم انجام دادم یکیش سقط شد یکیش هم خارج رحم شد پاییز دوباره میرم
0
1400/01/22
Elnaz s.t مامی دوقلوها👶👶
منم قراره برم
0
1400/01/22
nasim ❤️ e
منم انجام دادم و الانم باردارمب
0
1400/01/22
nasim ❤️ e
بد به دلت راه نده و حتما حتما این راهم انجام بده خدارو چه دیدی شاید بره توام گرفت ناامید نباش
0
1400/01/23
nasim ❤️ e
من تهران انجام دادم تو مرکز ناباروری ابن سینا تو قلهک اگه تهران هستی یبار اونجا سر بزن به من حتی پیشنهاد تخمک اهدایی دادن ولی رفتم ابن سینا و ای یو ای انجام دادم و گرفت
0
1400/01/23
سوال کننده
انشالا بزودی خودت طبیعی باردار بشی عزیزم
0
1400/01/23
سوال کننده
خیلی زوده مشکلتون چیه
1
1400/01/23
سوال کننده
ای جان خدا حفظش کنه
1
1400/01/23
سوال کننده
ممنونم از راهنمایی 😘
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.
سوالات مشابه
- کسی میدونه چرا ؟
- خیلی حالم بده شوهرم خیلی باهام بدرفتاری کرد
- دلم خیلی گرفته چرا خدا کمک نمیکنه😭
- بچه ها لطفا هر کی بلده جواب بده راجب کیسه آب😘😘😘🤩🤩🤩
- حرکت کردن بچه
- تکون خوردن بچه ۱۶ هفته
- ای یو ای خواهشا کسانی که اطلاعات دارن راهنماییم کنین
- خواب و بد لجی نوزاد
- شربت کیدی کیر میتونم به نوزادم بدم
- زوووود بیاین آبا این بیبی مثبته




