سلام و وقت بخیر و تبریک سال جدید🌺
تاریخ آخرین پریودی من ۲۱ اسفند ۹۹ بوده و از اونجایی که هر ماه و به طور منظم دو روز به عقب میاد باید ۱۹ فروردین پریود میشدم اما با اینکه چند روزه که علائم و درد دارم اما خبری از لک و خونریزی نیست.
پانزدهم فروردین برای چکاب قبل بارداری به پزشک مراجعه کردم که آزمایشات و سونوگرافیم خوب بود اما در معاینه کمی ترشحات حبابدار که فرمودن از عفونته مشاهده شد و از اون تاریخ مصرف پماد واژینال و قرص های مترونیدازول و سفیکسیم رو شروع کردم.دیروز پماد تموم شد اما قرص رو هنوز مصرف میکنم.
میخوام بدونم آیا اینها در عقب افتادن پریود تاثیر داره یا نه؟
با تشکر🙏🏼
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



571
1400/01/21




