سلام
من روزی که هفته پنجم بارداریم تمام میشد ازمایش بتا دادم و عددش ۲۵۰ بود. دکترم گفت چند روز دیگه تیتر بتا بدم و بخاطر سابقه پی سی او برام هر ۱۲ ساعت دوفاستون تجویز کرد. این چند روز علائم خاصی ندارم جز گاهی سوزش و گرفتگی در سمت راست رحمم. ممکنه بارداری خارج از رحم باشه؟ ممکنه سقط شده و بخاطر دوفاستون نشون نمیده؟ الان ۴ روز گذشته و من این مدت دوفاستون خوردم.دکترم گفت امروز برم ازمایش تیتر بتا ولی با خودم گفتم شاید فردا برم عدد بالاتر رفته باشه. تا قبل این درد در سینه و خستگی داشتم ولی این چند روز نه درد دارم نه زود خسته میشم.
اضافه کنم که خواهرم هم در بارداری اولش عدد بتاش پایین بود.
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



1155
1400/01/21


