سلام😁
من امروز راطه جنسی داشتم، بعد موقع دخول خیلی اذیت میشدم و انگار داخل نمیرفت و به یه چیزی گیرمیکرد🤦♀️🤦♀️🤦♀️
بعد پوزیشن رو تغییر دادیم و همسرم اومد رو، مشکل برطرف شد
ولی
بعدش که رفتم دستشویی
بطرز وحشتناکی سوزش گرفتم آخر ادرار، خیلی بد
از اون موقع میرم دستشویی این سوزش و درد وحشتناک رو دارم
نمیدونم
ممکنه اشتباها، بجای واژن، آلت رو وارد مجرای ادرار کرده بوده باشم؟؟؟ 🤔 🤔 🤔 😬😬😬
احساس میکنم یکم ورم کرده قسمت بیرونی اش،
و شدیدا الان از دستشویی رفتن میترسم😬😬
خیلی درد و سوزش داره
حالا تا فردا که برم دکتر چیکارش کنم؟؟؟ تا عصر هم دکتر نیست
پرسش (1400/01/20):
سوزش شدید مجرای ادرار یا واژن؟؟؟
781
38
1400/01/20
سوال کننده
1
1400/01/20
selin s
نه بابا مگه میشه داخل مجاری ادرار شه کوچیک که نیست😐😐😐
یه سوند میزارن کلی سوزش داره 😁😁😁😁
یه سوند میزارن کلی سوزش داره 😁😁😁😁
0
1400/01/20
💜乙ムみЯム💜 '
😂😂😂😂 وای مجاری ادرار ی سوراخ ریزه نمیشه ک اخه
0
1400/01/20
سوال کننده
خب همین دیگه، اصلا احساس میکنم بدجور متورم شده،
0
1400/01/20
سوال کننده
خیلی یه جور ناجوری اذیت میکنه
0
1400/01/20
سوال کننده
😭😭😭 این چه غلطی بود من کردم
0
1400/01/20
❤مریم باانو❤ .
سلام عفونت قارچی داری لابد
0
1400/01/20
❤مریم باانو❤ .
موقع ادار درد داشته باشی عفونت ادراری داری
0
1400/01/20
farzaneh abdoliiii
کم کم درست میشی ..زایمان طبیعی بوده؟؟؟
0
1400/01/20
❤مریم باانو❤ .
نه سزارینی بوده
0
1400/01/20
❤مریم باانو❤ .
البته ببخشید فاطمه جون😂
0
1400/01/20
farzaneh abdoliiii
من طبیعی بودم وحشتناک اذیت میشدم ..الانم همینجورم ..اما سز نمیدونم
0
1400/01/20
❤مریم باانو❤ .
منم اینجوری بودم دکتربهم پماد واژینال داد به شوهرمم دارو داد
0
1400/01/20
الهه کریمی
اخرش ماله شما پسر بود یا دختر؟
0
1400/01/20
f ❤
نه اوایلش همینطوریه چونکه وفتی زایمان میکنی به دلیل اینک هورمون هات یدفعه ای بهم میریزه دهانه رحم خشک میشه دردت میاد باید ژل روان کننده میزدی
نگران نباش چیزی نیس تا دوسه بار درد داری بعدم خوب میش
نگران نباش چیزی نیس تا دوسه بار درد داری بعدم خوب میش
0
1400/01/21
مارال محمدی
عزیزم نگران نباش منم اولا اینطور بودم انقد درد وسوزش داشت فکر میکردم زخم شدم خیلی تنگ اصلا داخل نمیرفت به مروردرست میشه
0
1400/01/21
مارال محمدی
منم سزارینی بودم
0
1400/01/21
سوال کننده
😁
0
1400/01/21
سوال کننده
اااا، چی داد؟؟؟ من مترونیدازول دارم و تریامیسون آن آن، استفاده کنم؟؟؟
0
1400/01/21
سوال کننده
آخرش پسر شد🥰
0
1400/01/21
سوال کننده
آخه زدم، من کلا همیشه ژل میزنم، ولی این اواخر با لوبریکانت هم اذیت میدم و سوزش داشتم یکم، میگفتم شاید بخاطر اینه که رابطه کمتر شده این ماه آخر، حساس تر شدم🤦♀️
ولی الان رسما تو آینه چک کردم
کامل قرمز بود🥺🥺 دلم برا خودم سوخت😝
بد سوزی داره لامصب، من تو عمر 12 ساله ازدواجم اینجوری نشده بودم.😅
ولی الان رسما تو آینه چک کردم
کامل قرمز بود🥺🥺 دلم برا خودم سوخت😝
بد سوزی داره لامصب، من تو عمر 12 ساله ازدواجم اینجوری نشده بودم.😅
0
1400/01/21
سوال کننده
😱😱 دو سه بار؟؟؟
حالا همون موقع رابطه باشه اشکال نداره
ولی اینکه اینجوری موقع دستشویی رفتن آتیش بگیرم خیبی ناجوره
حالا همون موقع رابطه باشه اشکال نداره
ولی اینکه اینجوری موقع دستشویی رفتن آتیش بگیرم خیبی ناجوره
0
1400/01/21
سوال کننده
واقعا با این سرخی که من میبینم فکر کنم زخمه😅
برم دکتر پس
برم دکتر پس
0
1400/01/21
زهرا ت
تا ۴۰ نباید رابطه میداشتی ک.شاید واس همونه
0
1400/01/21
❤مریم باانو❤ .
آزیترومایسین ۲۵۰روزی ۲عدد با پماد دالاواگ
0
1400/01/21
سوال کننده
واقعا؟؟؟؟ 🤔 🤔 🤔 نمیدونستم که🤦♀️🤦♀️
0
1400/01/21
زهرا ت
نگفتن بهت ؟😑😑 تا ۶ هفته نباید رابطه داشته باشی تا رحم بتونه ب حالت قبل یرگرده.
0
1400/01/21
سوال کننده
نوچ🤦♀️ ما از این چیزای خاکبرسری کسی بهمون نمیگه😅😅😅
فکر کردن میدونم😬🙄
حالا فعلا که کمی تا قسمتی بهتره😬😬
تا عصر برم دکتر🤦♀️
بعدشم من به رحم چیکار داشتم؟؟؟ 😅 ورودی واژن مشکل داره و میسوزه
منم که طبیعی نبودم که بخواد ترمیم بشه
ربط داشته 🤦♀️🤔
فکر کردن میدونم😬🙄
حالا فعلا که کمی تا قسمتی بهتره😬😬
تا عصر برم دکتر🤦♀️
بعدشم من به رحم چیکار داشتم؟؟؟ 😅 ورودی واژن مشکل داره و میسوزه
منم که طبیعی نبودم که بخواد ترمیم بشه
ربط داشته 🤦♀️🤔
0
1400/01/21
زهرا ت
من سزارین بودم ولی دکترم گف تا ۴۰ روز( ۶ هفتع) نباید دخول و رابطه داشت🤷♀️🤷♀️.....بعد من حتی الانم خیلی فرق کردم با قبل باردادیم.ببخشبدا قبلا خیلی خیس میشدم ولی الان انقد خشکم ک موقع رابطه واقعا دردم میاد و اصلا شوهرم میگه خیلی تنگ شدی اذیت میکنی.ک دیگ اخر رف ژل خرید ولی هنوط استفاده نکردم
0
1400/01/21
f ❤
اره منم ۶ هفته رابطه نداشتم
0
1400/01/22
پزشک اوما
سلام احتمال عفونت زیاد است، پماد موضعی کلوتریمازول بزنید اگر بهتر نشد به پزشک مراجعه کنید
0
1400/01/22
زینب میم
بنظر من طبیعیه منک یکی دو دفعه اول بعد سزارین اینجوری شدم خیلی سوزش و درد داشت تازه چهل روزم گذشته بود ولی بعد دیگه خوب شدم دستشویی هم میرفتم سوزش داش ولی خوب شد
0
1400/01/23
سوال کننده
سلام
خداروشکر ماهم خوب شدیم
خداروشکر ماهم خوب شدیم
0
1400/01/23
❤مریم باانو❤ .
سلام چیکارکردی ؟؟
0
1400/01/23
سوال کننده
هیچ کار🤣🤣
دکترم نبود
منم تا یکشنبه واستادم
خودش تموم شد😅😅
دکترم نبود
منم تا یکشنبه واستادم
خودش تموم شد😅😅
0
1400/01/23
❤مریم باانو❤ .
خداروشکر 😂😂
0
1400/01/23
❤مریم باانو❤ .
عکس کارن رو نذاشتی ببینیم ها
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




