سلام میگم درباره پول ۷ میلیون تومن شنیدید قضیه چیه کسی میدونه بعضی ها میگن پول میدن بعضی ها میگن جنس میدن باهاش شما میدونید چی به چیه
0
1400/01/20
لعیا gh
۷میلیون چی اصلا؟
0
1400/01/20
مامان ارسلان
سلام فک کنم ی کارت بانکی میدن با توجه به سهامتون یک میلیونی رو ۱۴میلیون و ۵۰۰تومنی رو ۷میلیون کارت میدن. من تو سایت خوندم نوشته بود اگه اقساطشو سروقت پرداخت کنید که هیچی اگه دیر بدید انگار ۱۸درصد سود میگیرن
0
1400/01/20
مهربانو. ..
سلام گلم
من چیزی نمیدونم، اصلا از کجا میخوان بدن؟ فهمیدی به منم بگو😂
من چیزی نمیدونم، اصلا از کجا میخوان بدن؟ فهمیدی به منم بگو😂
0
1400/01/20
مهربانو. ..
راست میگی من دیشب اخبار شنیدم حواسم نبود
0
1400/01/20
مهربانو. ..
هر چند ما سهام نداریم😅
1
1400/01/20
haniye ...
سلام عزیزم حالت وام داره که بجای ضامن از ارزش سهامت استفاده میشه و بازپرداخت داره
و اینکه کارت خریده کالاس که با یکسری فروشگاهها قرار داد داره
و اینکه کارت خریده کالاس که با یکسری فروشگاهها قرار داد داره
0
1400/01/20
مامان ارسلان
😂😂
0
1400/01/20
سوال کننده
خوب از چی کم میکنن
0
1400/01/20
سوال کننده
از یارانه
0
1400/01/20
سوال کننده
من هم شنیدم ولی شنیدم میگن قسطش رو از یارانه کم میکنن
0
1400/01/20
مامان ارسلان
فکرنکنم از یارانه کم کنن چون گفتن بازپرداختش ۳ساله ست
0
1400/01/20
سوال کننده
اوه
1
1400/01/20
مامان ارسلان
اینجوری تا نوه هامونم باید قسط بدن😂😂
0
1400/01/20
سوال کننده
یعنی ۷میلیون فقط جنس
0
1400/01/20
مامان ارسلان
اینشو من نمیدونم دقیق
0
1400/01/20
سوال کننده
حالا اگر جنس خانگی و مصلاح خوبه نه فقط خوراکی
0
1400/01/20
سوال کننده
حالا نفهمیدم قسطش رو از کجا میگیرن
0
1400/01/20
سوال کننده
یعنی ما باید پرداخت کنیم یا خودشون از چیزی کم میکنن
0
1400/01/20
مامان ارسلان
اگه ۳ساله بخوان پس بگیرن سود هم نگیرن اقساطش میشه ماهی ۱۹۵ اینا
0
1400/01/20
helma M
باید باز پرداخت کنیم اخه یارانه با معیشتی ک کم میکنن هر ماه تهشم میخان😅😅
0
1400/01/20
سوال کننده
اگر اینجوریه پس نمی ارزه
0
1400/01/20
سوال کننده
اخه ادم خودش کلی قسط داره بعد بیاد بخاطر خوراکش ۷میلیون قسط بده
0
1400/01/20
سوال کننده
اگر هرچی میخوای بخری اره می ارزه
0
1400/01/20
helma M
یعنی فقط برا خوراکه؟
0
1400/01/20
سوال کننده
میگم جنس واسه ماه رمضان
0
1400/01/20
سوال کننده
اخه تو عقل جور نمیاد بخاطر جنس این همه قسط بدیم
0
1400/01/20
مامان ارسلان
نه فکرنکنم فقط برای خوراک باشه احتمالا کالای تولید ملی هم باشه
0
1400/01/20
سوال کننده
مثل چی
0
1400/01/20
مهربانو. ..
تعدادمون ۶ نفر بود که مادربزگم با ما زندگی میکردن
اینشد منو یکی از برادرام سهام نداریم
خانواده همسرمم چون تعداد فرزندانشون زیاد بوده به همه تعلق نگرفته😂😂😂😂
اینم شانس ماست😂😂😂😂
اینشد منو یکی از برادرام سهام نداریم
خانواده همسرمم چون تعداد فرزندانشون زیاد بوده به همه تعلق نگرفته😂😂😂😂
اینم شانس ماست😂😂😂😂
0
1400/01/20
مامان ارسلان
وای الان سرچ کردم ببینید چی نوشته درموردش😂😂😂
0
1400/01/20
مامان ارسلان

0
1400/01/20
سوال کننده
اره بابا همش شانسه
1
1400/01/20
مامان ارسلان
کسی که داشته باشه ۲۹روزه پس بده مرض داره اصلا بیاد وام بگیره مگه😂😂😂
0
1400/01/20
سوال کننده
حالا اگر نخواستم این ۷ میلیون تومن رو ببرم میتونم
0
1400/01/20
سوال کننده
اره واقعا
0
1400/01/20
مامان ارسلان
آره هرکسی که بخواد میتونه ثبت نام کنه اجبار نیس
0
1400/01/20
سوال کننده
مردم رو اسکل کردن بخدا😒
0
1400/01/20
سوال کننده
۷میلیون رو بدید دیگه این همه دردسر چیه
0
1400/01/20
مامان ارسلان
دولت کی مفتی چیزی داده که الان بده همین معیشتی و یارانه رو هم که میده همه چیو صدبرابر کرده
0
1400/01/20
سوال کننده
صدبرابر کرده بعد کم کم داره بااین پولشون یارانه رو میگیرن
0
1400/01/20
سوال کننده
واقعا مردم دیونه شدن اسم پول رو شنیدن نمیدونن آخرش هیچی بدست نمیارن
0
1400/01/20
پارمیس جووون
اون ۷میلیون و۱۴ میلیون مال کسایی هست که سهام عدالت دارن ولی برای بقیه که یارانه بنزین دارن هم واسه ماه رمضان میدن مقدارش رو نگفتن که از یارانه کم میکنن
0
1400/01/20
راضیه~♡ ☆
یعنی سروقت پرداخت کنی کلا بدون سود وام میدن؟؟؟؟؟
0
1400/01/20
راضیه~♡ ☆
واااااااا😐😐😐😐والا با حقوق شوهرم بخوایم بدیم هیچیم نخوریمو نخریم ۲ماه طول میکشه بدیم تو ۲۹روز چطوری باید پس داد خداییییییااااااااااا☹☹☹☹
0
1400/01/20
راضیه~♡ ☆
تازه سود سهام عادت که قبل عید ریختن میگفتن ۲۰۰تومن واسه سهامای ۵۰۰ی ۹۰ریختن😐😐😐فقط زر میزنن
0
1400/01/20
مامان ارسلان
نمیدونم چه فکری کردن 😂😂 خب آخه کسی که مثلا ۷تومن داشته باشه چکاریه بیاد از دولت وام بگیره که بخواد ۲۹روزه پس بده که سود بهش نخوره
0
1400/01/20
مامان ارسلان
آره بابا اینا مفتی هیچی نمیدن دلشون نمیاد مردم فقط سختی بکشن اونوقت تاحرفم میشه میگن امکانات هست فلان هست بیسار هست
0
1400/01/21
🐣🐥جوجه رنگی ❤
اینا خجالت نمیکشن که این چیزا رو میگن ؟ انگار مردم دور از جون مسخره و دیونن. دارن مارو کجا میبرن خودمونم خبر نداریم ؟
خدایا
خدایا
0
1400/01/21
سوال کننده
واقعا دارن مردم رو دیوونه میکنن
0
1400/01/21
سوال کننده
اخه وقتی میخواید پولتون رو برگردانید چرا دیگه میگید مدت یک ماه اخه این ادم فقیر چجوریه میخواد تویه یک ماه این پول رو برگردونه
0
1400/01/21
🐣🐥جوجه رنگی ❤
stk: |~|2|~|simple_4_col
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



912

