سلام خانم دکتر و دوستان من هفته سیزده بارداری ام از اول بارداری لکه بینی داشتم که هی قطع و وصل میشد الانم یک هفته ای بود خوب خوب بودم هیچ لکه ای نداشتم تا امشب که رفتم دستشویی یک عالمه خون دیدم با یک تیکه بزرگ حالت جگر.از اون موقع هم خونریزی دارم با درد شدید پا و گاهیم زیر دل و کمرم الان هم که دوباره رفتم دستشویی خونریزی داشتم بایک تیکه کوچیک دیگه.تورو خدا راهنمایی کنید چیکار کنم باز دوباره دارم سقط میکنم 😭😭😭
0
1400/01/10
baran😍 r
قلبش نشکیل شده بود؟
0
1400/01/10
baran😍 r
درد داری
0
1400/01/10
baran😍 r
نترس شاید هماتوم
0
1400/01/10
سوال کننده
اره بابا همه چیزش خوب بود
0
1400/01/10
سوال کننده
اره
0
1400/01/10
سوال کننده
مگه هماتوم بادرده.چون سابقه دوتا سقط هم دارم
0
1400/01/10
نیلوفر❤ F
شیافم استفاده میکردی؟؟
2
1400/01/10
نیلوفر❤ F
اگه شیاف داری بزن استراحت کن ایشالله که چیزی نیست عزیزم
0
1400/01/10
نیلوفر❤ F
از مقعد بزن شیافتو
0
1400/01/10
سوال کننده
اره شیاف و آمپول پروژسترون هرچی بگین من مصرف میکردم
0
1400/01/10
سوال کننده
از مقعد استفاده میکنم
0
1400/01/10
نیلوفر❤ F
من دکترم میگفت ی بیمار داشتم از اول تا اخر بارداریش خونریزی داشت.
عزیز همه چی دست خداس این استرس تو از همه چی بدتره
عزیز همه چی دست خداس این استرس تو از همه چی بدتره
0
1400/01/10
سوال کننده
اخه درد دارم مثل پریودی.
0
1400/01/10
نیلوفر❤ F
اره من هماتوم داشتم گاهی دردم داشتم زیر دلم و سمت تخمدان راستم .یکماهم لکه بینی داشتم شکر خدا برطرف شد
0
1400/01/10
نیلوفر❤ F
میخای یع سونو بده حالت بهتر شه
0
1400/01/10
سوال کننده
خداروشکر.توروخدا دعا کنید چیزی نباشه
0
1400/01/10
نیلوفر❤ F
ایشالله که چیزی نیست چشم محتاجیم ب دعا
0
1400/01/10
سوال کننده
دکتر تا ساعت یک یا دو توی مطبش نیست بیمارستانم نمیشینه
0
1400/01/10
سوال کننده
زنگ زدم زایشگاه میگه بیا ولی دکتر بالا سرت نمیاد
0
1400/01/10
نیلوفر❤ F
چرا بیمارستانا ک انجام میدن ضروری باشه
0
1400/01/10
سوال کننده
دیشب زنگ زدم میگه نداریم این وقت شب سونو
0
1400/01/10
نیلوفر❤ F
حداقل سونو بدی ببینی که حالش خوبه در اون حد که میتونه دلشورتو کم کنه
0
1400/01/10
سوال کننده
دکتر خودم خیلی مجهزه فقط دیر میشینه تو مطبش
0
1400/01/10
نیلوفر❤ F
.اصلا نمیفهمن نگرانی مردمو .چ بینارستانیع پس😕
0
1400/01/10
نیلوفر❤ F
کدوم شهری
0
1400/01/10
سوال کننده
بیمارستان خصوصی هم هست.دکترمم رئیس بیمارستانه
0
1400/01/10
سوال کننده
مشهد
0
1400/01/10
سوال کننده
از دیشب یکسره درد دارم
0
1400/01/10
نیلوفر❤ F
میخای شیافتو هر 12 ساعت کن بشه روزی دوتا ،،تا بلاخره دکترت بیاد
0
1400/01/10
سوال کننده
شوهرم گفت بذار برم جاش وقت بگیرم از منشی اش می پرسم که چیکار کنیم
0
1400/01/10
سوال کننده
مشکل اینجاست مامانمم نیستش مسافرته تموم فکرم اینکه چجوری بهش بگم
0
1400/01/12
پزشک اوما
سلام استراحت کنید و شیاف را مرتب استفاده کنین و حتما سونو بدهید
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.
سوالات مشابه
- سلام میشه سونو منو تفسیر کنید ممنون
- سلام خانم های گل یک سوال داشتم
- علت سقط با درد و بدون خونریزی چیست ؟
- ی سوال راجب کورتاژ کردم اگ کسی میتونه راهنماییم کنه بیاد
- کیا بعد سه ماه از سقط با اولین اقدام باردار شدن؟
- سلام این طبیعیه یا باز علائم سقطه؟
- دکتر اوما کمک کنید
- ای خدا دارم دیونه میشم هرکی تجربه داره کمک کنه😭
- آزمایش سقط مکرر و اسید فولیک
- بارداری سریع بعد از سقط



390

