سلام خانم دکتر عزیز من پولیپ ۲ میلی متری دارم رفتمدکتر گفت باید اخر کورتاژ کنم کسی هست که کورتاژ کرده باشه اخه میگن خیلی درد داره هزینه کورتاژ کسی میدونه راستی ربطی به بارداری داره یا نه یعنی میشه باردار بشی به من گفتن حامله بشی تا اخر زایمانت برش داریم نمیدونم چکار کنم الانم کلا زیر دلم درد میکنه دردش خفیفه قرص ضد بارداری هم میخورم لطفا کمکم کنین
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



422
1400/01/20





