سلام وقت بخیر
من از دستشویی فذنگی استفاده میکنم همراه ادرارم این اومده
نه درد دارم نه خارش نه عفونت
به نظرتون چیه؟
پرسش (1400/01/20):
عکسی که گذاشتم چی هست؟
1094
75
1400/01/20
سوال کننده
0
1400/01/20
سوال کننده

0
1400/01/20
eli (mamane samyar)
ترشحه.اول بارداری زیاد هست
0
1400/01/20
سوال کننده

زدمش به دستمال این شد
0
1400/01/20
سوال کننده
این الان ترشحه؟! آخه با ادرار اومد
وای توالت فرنگی خیلی بده بلند که میشه ادم همش دنبال یه چیزی میگرده
وای توالت فرنگی خیلی بده بلند که میشه ادم همش دنبال یه چیزی میگرده
1
1400/01/20
طیبه مامان آریان💙 .
سلام عزیزم.بارداریت مبارک باشه خیرشو ببینی.ممکنه لک همراه ترشح باشه برو دکتر اگه نیاز باشه برات شیاف مینویسه
0
1400/01/20
eli (mamane samyar)
دقیقا صحبتی که دوستمون کرد رو میخواستم بگم
0
1400/01/20
eli (mamane samyar)
شیاف استفاده نمیکنین؟
1
1400/01/20
eli (mamane samyar)
من لک هم نداشتم اول بارداریم ولی بخاطر دردم و اینکه جا بچه سفت بشه بهم شیاف داد.هنوزم بخاطر دردام استفاده میکنم
0
1400/01/20
ستاره ❤
سلام یکتا جون مبارکت باششههه😍
0
1400/01/20
هلیا 💙💜👨👩👦💜💙
عزیزم منم از اینا زیاد داشتم طبیعیه
0
1400/01/20
سوال کننده
ممنونم عریزان اخه درد ندارم لک بینی هم ندارم
0
1400/01/20
سوال کننده
فقط تو ادرارم بعضی وقتا ازین چیزا سفید هست
0
1400/01/20
Nasim ☺️
منم داشتم همین رنگی بود
0
1400/01/20
سوال کننده
ببخشید عین فین دماغ میمونه
🤣
🤣
0
1400/01/20
Nasim ☺️
دکترم گفت شایدلک داری اماخیلی کم که همراه با ترشح میلدبیرون
0
1400/01/20
Nasim ☺️
بهم شیاف داد۲۰۰دوتابسته استفاده کردم خوب شد
0
1400/01/20
سوال کننده
فقط پاهام خیلیییییییی داغه و ضعف داره
0
1400/01/20
سوال کننده
اخه من سونو ندادم که شیاف استفاده کنم
0
1400/01/20
هلیا 💙💜👨👩👦💜💙
دقیقا منم چون همش فرنگی میشینم از هیچی خبردار نمیشم😂هی باید خم شم نگاه کنم
0
1400/01/20
Nasim ☺️
آره دیگه من رفته بودم
0
1400/01/20
هلیا 💙💜👨👩👦💜💙
اره دقیقا همونجوریه
0
1400/01/20
سوال کننده
توالت ایرانی خودش میره نمیفهمی چی بوده😁
0
1400/01/20
هلیا 💙💜👨👩👦💜💙
😂😂😂
0
1400/01/20
سوال کننده
امروز زیاد پیاده روی کردم و پله رفتم البته😑
0
1400/01/20
هلیا 💙💜👨👩👦💜💙
مراعات کن خواهر،الان باید بیشتر استراحت کنی
0
1400/01/20
سوال کننده
به خدا انفدر ضعف دارم میخام ولو شم
اما چون دنبال خونه بودیم و همسرم در جریان بارداری نیست باید همراهیش میکردم
اما چون دنبال خونه بودیم و همسرم در جریان بارداری نیست باید همراهیش میکردم
0
1400/01/20
هلیا 💙💜👨👩👦💜💙
ان شاءالله صحیح و سالم بیاد بغلت عزیزم
0
1400/01/20
سوال کننده
همین امروز چندتا خونه طبقه سوم پله رفتم بالا
0
1400/01/20
هلیا 💙💜👨👩👦💜💙
ان شاءالله مشکلی پیش نمیاد
2
1400/01/20
سوال کننده
ممنونم عزیرم برام دعا کن هلیا جان
ایشالا نینی شماهم به سلامت دنیا بیاد
ایشالا نینی شماهم به سلامت دنیا بیاد
1
1400/01/20
هلیا 💙💜👨👩👦💜💙
حتما گلم،سلامت باشی😙😙
0
1400/01/20
💗masumeh💗 👨👩👧
عزیزم یکم رعایت کن پله بالا پایین نکن انشاالله که چیزی نیست سعی کن استراحت کنی اگه بازم لک دیدی برو دکتر حتما بهت شیاف میده
0
1400/01/20
رستا (◔◡◔)
سلام عزیزم بارداریت مبارک😍😍😍😍😍
0
1400/01/20
faezeh ad
اوایل بارداری قارچ و عفونت طبیعی برو. دکتر محلول کلتریمازول میده خوب میشی
0
1400/01/20
رستا (◔◡◔)
منم ترشح زیاد دارم🤢
0
1400/01/20
🌺fatemeh m🌺
یکتا خیلی داری اشتباه میکنی انقدر پله بالا پایین نکن دختر 😡😡
0
1400/01/20
سوال کننده
الان این چی هست اصلا؟
0
1400/01/20
سوال کننده
ممنون عزیزم
0
1400/01/20
سوال کننده
با خدا انقدر ضعف دارم متل ادمی هستم که سرما خورده
0
1400/01/20
سوال کننده
تصمیم داشتیم خونه بخریم دیگه امروز رفتم چندتا خونه دیدم که پله داشتن یه مقدارم پیاده راه رفتم🙄
0
1400/01/20
🌺fatemeh m🌺
چی بگم بهت آخه.. دختر حالا که باردار شدی حواستو بیشتر جمع کن .. حداقل طبقه سوم ها رو اول شوهرتو بفرس اگه پسند کرد تو برو ..یجوری بپیچونش
0
1400/01/20
🌺fatemeh m🌺
بگو پام درد میکنه
0
1400/01/20
سوال کننده
اخه با پول ما همون طبقه سوم خونه بدن🤣
0
1400/01/20
🌺fatemeh m🌺
منم از اواخر اردیبهشت میخوام بگردم اگه خدا قسمت کنه .. خیلی گرون شده
0
1400/01/20
سوال کننده
ایشالا که پیدا میکنی عزیزم
تهران هستی؟
تهران هستی؟
0
1400/01/20
🌺fatemeh m🌺
اره اسلامشهرم
0
1400/01/20
eli (mamane samyar)
عزیزم پله بالا پایین نرو اصلا.من بخاطر اینکه اوایل باید امپول میزدم و خونمون طبقه ۲ هست پله زیاد بالا و پایین شدم و هماتوم گرفتم.بعد مجبور شدم کلا توی خونه بمونم و استراحت شدم
0
1400/01/20
eli (mamane samyar)
یه مقداری بیشتر رعایت کن
0
1400/01/20
سوال کننده
ممنونم عزیزم حتما
0
1400/01/20
.... .
سلام بارداریت مبارک عزیزم به سلامتی ایشالله
0
1400/01/20
.... .
علائمت چیا بود قبل موعد؟
0
1400/01/20
سوال کننده
ممنون عزیزم من فکر نمیچردم باردار باشم برای همین به علائم دقت نکردم دو روز از موعدم گذشت بیبی زدم
0
1400/01/20
مریم بخشی
بهش میگن موکوس عادیه ..اما این ترشح لکه بینی هست باید شیاف پروژسترون استفاده بشه
0
1400/01/20
فاطیما احمدی
طبیعیه گلم نگران نباش
0
1400/01/20
فاطیما احمدی
استراحت کن
0
1400/01/20
سوال کننده
اگر این همسر بذاره اومده میگه چرا همش دراز کشیدی
بهش گفتم برو کاهو بخر... حالا سر کوچه است... میگه بپوش باهم بریم🙄
بهش گفتم برو کاهو بخر... حالا سر کوچه است... میگه بپوش باهم بریم🙄
0
1400/01/20
سوال کننده
مرسی عزیزم باز تکرار شه میرم دکتر
0
1400/01/21
🍁ZHRA🍁 zh
سلام عزیزم بهش بگو بارداری بیشتر مراقبه خودتم مراقب باش
0
1400/01/21
سوال کننده
سلام زهرا جان دیگه مجبور شدم گفتم😁
0
1400/01/21
فاطیما احمدی
بگو اگه بچمون برات مهمه اینجور حرفی نمیزنی یعنی چی عخه چقدر مردا بیفکرن
0
1400/01/21
فاطیما احمدی
تو استراحتتو بکن حرفای اونم اصلا توجه نکن
0
1400/01/21
فاطیما احمدی
اخر سر تویی که سختت میشه مرد جماعت ککش هم نمیگزه
0
1400/01/21
فاطیما احمدی
استراحتتو بکن چیزی گفت بگو من تو سه ماه اولم باید استراحت زیاد کنم یا ببرش پیش دکترت بگه بهش بفهمونه که باید استراحت داشته باشی
0
1400/01/21
سوال کننده
اخه اصلا نمیدونست باردارم🤣
میخواستم برای تولدش سورپریزش کنم دیگه دیدم نمیشه دیشب بهش گفتم😁
میخواستم برای تولدش سورپریزش کنم دیگه دیدم نمیشه دیشب بهش گفتم😁
0
1400/01/21
سوال کننده
اینو که الحق راست میگی
😂
😂
0
1400/01/21
پزشک اوما
سلام این ترشح طبیعی است اما ترشح روی دستمال لکه بینی است فعلا فقط استراحت کنید اگر زیاد تر شد یا ادامه دار بود به پزشک مراجعه تا شیاف پروژسترون تجویز بشه
0
1400/01/21
سوال کننده
ممنونم
0
1400/01/22
🍁ZHRA🍁 zh
بهتر که گفتی عزیزم باید بدونن ک کمی مراعات کنن😂
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.
سوالات مشابه
- عکس رنگی از رحم، تجربیات
- لطفا راهنمایی کنید خواهششششا با عکس هرکی بدش میاد نیا لطفا
- عکس رنگی از رحم در گلستان
- تفسیر سونوگرافی از رحم
- عمل هیستروگرافی یا عکس رنگی
- عکس گذاشتم هر کی حالش بهم میخوره نیاد لطفا 🚫🚫
- اعلان اوما روی گوشی قبل باز کردن نرم افزار
- نفرستادن عکس به گروه ها
- بهترین برنامه واسه اندروید( فتوشاپ) عکس
- داشتم گردنمو میخاروندم این حشره اومد زیرناخونم😖+عکس




