من قبلا همگفتم با سه روز تا خیر شدم ولی دوروز اول استحاتضه متوسطه بود دیروز هم استحاصه قلیله بود امروزم که خودمو بررسی داخل واژنی کردم کوچولو قهوه ای فقط رو دستمال بود همین دوماه همهست از۵ تا ۹ قرص کلومیفن مصرف میکنم .
ممکنه از اون باشه ؟.
یا اصلا ممکنه باردارباشم .؟
دیروز بببیچک ویرو زدم ده دقیقه بعد ی خط افتاد وبعد نیم ساعت دیگه ی خط دیگه .
امروزمهمون مارک زدم اصلا هیچی نشون نداد .
پرسش (1400/01/20):
سلام . ی لحظه بیایید کارتون دارم
662
177
1400/01/20
سوال کننده
0
1400/01/20
فاطمه ......
انشاالله از علایم بارداریه
0
1400/01/20
فاطمه ......
وقتی خونریزی نباشی
مشکوک به بارداریه
مشکوک به بارداریه
0
1400/01/20
سوال کننده
واقعا؟
0
1400/01/20
سوال کننده
ازمصرف قرص هممیشه؟؟
0
1400/01/20
هلیا 💙💜👨👩👦💜💙
عزیزم ناشتا دوباره بیبی چک بزن ان شاءالله ک بارداری
1
1400/01/20
سوال کننده
ان شالله فردا
0
1400/01/20
هلیا 💙💜👨👩👦💜💙
عکس بیبی چکتو میذاشتی
0
1400/01/20
سوال کننده
یعنی دیروزی رو؟؟
0
1400/01/20
هلیا 💙💜👨👩👦💜💙
وقتی توی 10دیقه خط افتاده الکی نمیتونه باشه
0
1400/01/20
هلیا 💙💜👨👩👦💜💙
اره
0
1400/01/20
سوال کننده
بعد ده دقیقه ی خط افتاد بعد چند نیم ساعت ی خط دیگه
0
1400/01/20
سوال کننده
یعنی ممکنه باردارباشم؟؟؟
0
1400/01/20
هلیا 💙💜👨👩👦💜💙
اره عزیزم چرا ممکن نباشه
1
1400/01/20
سوال کننده
فردا برمیکی دیگه ازبهداشت بخرم؟؟دوبارهبزنم ان شاءالله که مثبت باشه
0
1400/01/20
هلیا 💙💜👨👩👦💜💙
دوست خواهر من بیبی چک زده بود منفی شده بوده انداخته بوده سطل اشغال بعد از چن ساعت رفته یه نگاه انداخته دیده خط افتاده،رفته ازمایش داده بود مثبت شده بود برا شما ک نیم ساعته خط افتاده
0
1400/01/20
سوال کننده
آخه دوروز اول فک کردم حیض شدم ولی خونریزیممثل حیض نبود .
ویروز م که کم امروزم که داخل واژنم بررسی کردم کم قهوه ای رنگ روی دستمال بود
ویروز م که کم امروزم که داخل واژنم بررسی کردم کم قهوه ای رنگ روی دستمال بود
0
1400/01/20
هلیا 💙💜👨👩👦💜💙
امکان بارداری این شکلی هم هست
0
1400/01/20
سوال کننده
جدی میگی؟؟؟
0
1400/01/20
سوال کننده
یا میخای دلداری بدی؟
0
1400/01/20
هلیا 💙💜👨👩👦💜💙
اره من دلم روشنه،اعلانو روشن میذارم بیبی زدی بیا خبر بده
1
1400/01/20
سوال کننده
ان شاءالله که خیره
0
1400/01/20
سوال کننده
الان بزارم عکس بیبی چک دیروزم رو
0
1400/01/20
سوال کننده
؟؟؟
0
1400/01/20
mღnírєh ♥️
عزیزم ان شالله بارداری
حتما فردا دوباره تست کن
حتما فردا دوباره تست کن
0
1400/01/20
mღnírєh ♥️
حتما
0
1400/01/20
سوال کننده

0
1400/01/20
سوال کننده

0
1400/01/20
سوال کننده
دونا عکس فرستادم
0
1400/01/20
سوال کننده
ت
0
1400/01/20
سوال کننده
خط تبخیره یا نشونه بارداریه؟؟
0
1400/01/20
سوال کننده
باشه فرداهم میرم یکی دیگه ازبهداشت میخرم
0
1400/01/20
سوال کننده
🤩🤩
0
1400/01/20
mღnírєh ♥️
بنظر یکبار دیگه امتحان کن تا مطمئن شی
0
1400/01/20
سوال کننده
باشه .فردا بهداشتمیگیرم
0
1400/01/20
مامان آوا ق۱۳۷۰
خط تبخیر نیست عزیزم بارداری
0
1400/01/20
مامان آوا ق۱۳۷۰
خط تبخیر اون ته میفته
0
1400/01/20
پریا ❤❤❤
این مارک بی بی چکخیلی مسخره اس..
خط اولی رو به زور نشونمیده..
یه مارک دیگه بخر..
مارک وندفو عالیه..
خط اولی رو به زور نشونمیده..
یه مارک دیگه بخر..
مارک وندفو عالیه..
0
1400/01/20
پریا ❤❤❤
بنظر مثبت میاد
0
1400/01/20
مامان آوا ق۱۳۷۰
منم میگم مثبته
0
1400/01/20
هلیا 💙💜👨👩👦💜💙
مثبته انگار عزیزم
0
1400/01/20
راضیه~♡ ☆
این که مثبته به نظرم
0
1400/01/20
راضیه~♡ ☆
بهداشت داره بی بی چک مگه؟🤔
0
1400/01/20
سوال کننده
اره داره .
واینکه برای دیروزه یعنیممکنه باردارباشم؟؟
واینکه برای دیروزه یعنیممکنه باردارباشم؟؟
0
1400/01/20
سوال کننده
این خط تبخیر یعنی دقیقا کجا میفته؟؟؟
0
1400/01/20
راضیه~♡ ☆
اره به نظر من مثبته من امروز زدم یکیش منفی شد یکیش خط تبخیر انداخت ولی واسه شما مث من نیس پس خط تبخیر نیستو مثبته ولی هنوز نرو ازمایش یدونه امروز یا فردا بزن دوباره هاله انداخت برو ازمایش
0
1400/01/20
سوال کننده
وای خدایا یعنیمیشه.
0
1400/01/20
راضیه~♡ ☆
این که خط تبخیر انداخته خراب بود چون سی ام زوری انداخت😁ولی اونیکی قشنگ منفی شد
0
1400/01/20
راضیه~♡ ☆
چرا نشه انشالله مثبته
0
1400/01/20
سوال کننده
بیبی چک خودتون رو میگید ؟
من الان هول شدم
من الان هول شدم
0
1400/01/20
راضیه~♡ ☆
اره
0
1400/01/20
سوال کننده
ان شاءالله .
ولی فردا نمیرممیترسم برم بگیرم بیارم منفی بشه😭😭
ولی فردا نمیرممیترسم برم بگیرم بیارم منفی بشه😭😭
0
1400/01/20
سوال کننده
میشه رو بیبی چکنشون بدید خط تبخیر کجاست
0
1400/01/20
mღnírєh ♥️
بالاخره که باید مطمئن شی
توکل کن به خدا
توکل کن به خدا
0
1400/01/20
سوال کننده
ومن یتوکل علی الله فهو حسبه
0
1400/01/20
mღnírєh ♥️
یک سال و نیم در اقدامی؟
0
1400/01/20
راضیه~♡ ☆
واسه من دیدم دوتا خط داشت ولی رنگش توهم بود اون خط تبخیره واسه شما دوتا خط که اصلا رنگاش بهم نریخته
0
1400/01/20
سوال کننده
وای خدایا .
0
1400/01/20
سوال کننده
بله
0
1400/01/20
راضیه~♡ ☆
به نظر من مثبت و امروز یا فردا یکی دیگه بزن حتما که اگه مثبت شد بدونی که زیاد گرمی نخوری
0
1400/01/20
سوال کننده
اگه مثبت باشه چه کارهایی باید انجام بدم
0
1400/01/20
mღnírєh ♥️
ان شالله که مثبته عزیزم
کاملا حستو درک میکنم
تست من بعد شش سال مثبت شد
خیلی حس قشنگیه
از خوشحالی فقط گریه میکردم
کاملا حستو درک میکنم
تست من بعد شش سال مثبت شد
خیلی حس قشنگیه
از خوشحالی فقط گریه میکردم
0
1400/01/20
mღnírєh ♥️
تحت نظر پزشک باشی ازمایش بتا و سونو بدی
0
1400/01/20
راضیه~♡ ☆
فک کنم اگه تیروئید نداریو روزی یدونه یدفولید بخوری و ۸هفته بری سونو قلب بعدش دکتر
0
1400/01/20
سوال کننده
به خدا اگه مثبت باشه حاجت دلم برآورده بشه ی عده رو شاممیدم .😭😂😂
0
1400/01/20
mღnírєh ♥️
مثبتهههههههه 😊برو شام بده
0
1400/01/20
راضیه~♡ ☆
۶سال اقدام بودید؟؟؟یا ۶سال بعد ازدواجتون؟
0
1400/01/20
سوال کننده
قرص شیمیایی مننمیخورم من الان چهارساله که شیمیایی هیچی نمیخورم فقط گیاهی میخورم
0
1400/01/20
سوال کننده
فردا مطمئن بشم چشم 😂😂
0
1400/01/20
راضیه~♡ ☆
واسه منو پست کن واسمم دعا کن منم
0
1400/01/20
mღnírєh ♥️
کلا جلو گیری نداشتیم سر هر بچم شش تا هفت سال زمان میبره باردار شم هیچ مشکلی هم نداریم
0
1400/01/20
سوال کننده
چشم عزیزم😂😂😂
0
1400/01/20
mღnírєh ♥️
حلههههه
0
1400/01/20
سوال کننده
شماباید رحمتون رو گرم نگه دادید
0
1400/01/20
سوال کننده
😘😘😘
0
1400/01/20
سوال کننده
فقط ببخشید دیروز یکم اسهال داشتم موردی نداره که 😂😂😂
0
1400/01/20
mღnírєh ♥️
سر اولی دکتر زیاد رفتم حتی یک بار آی یو آی انجام دادم ولی نشد
بعدش رفتم عکس رنگی و دو ماه بعدش همینجوری باردار شدم
بعدش رفتم عکس رنگی و دو ماه بعدش همینجوری باردار شدم
0
1400/01/20
mღnírєh ♥️
نباید طولانی و ابکی باشه خوب نیس
0
1400/01/20
سوال کننده
طولانی نبود
0
1400/01/20
سوال کننده
ولی آبکی بود
0
1400/01/20
راضیه~♡ ☆
اها دومین بچتونه؟؟؟
0
1400/01/20
mღnírєh ♥️
چجوری باید گرم نگه دارم؟
0
1400/01/20
راضیه~♡ ☆
😂😂
0
1400/01/20
mღnírєh ♥️
بله عزیزم یه دختر هفت ساله دارم دومی هم ۱۶هفتمه
0
1400/01/20
سوال کننده
با روغن سیاهدانه ماساژبده شمکت رو
0
1400/01/20
راضیه~♡ ☆
انشالله صحیح و سالم بغل بگیریش عزیزم
0
1400/01/20
mღnírєh ♥️
ان شالله بدنیا بیاد واسه سومی اینکارارو بکنم زودتر بیاد🙃
0
1400/01/20
سوال کننده
مگه میشه ادم باردارباشه ولی خونریزی داشته باشه؟؟
0
1400/01/20
mღnírєh ♥️
مرسی گلم ان شالله بزودی با بی بی چک مثبت ببینمت
این لحظه ی قشنگو برا همه منتظرا میخام از ته دلمممم
خودم کم انتظار نکشیدم
این لحظه ی قشنگو برا همه منتظرا میخام از ته دلمممم
خودم کم انتظار نکشیدم
0
1400/01/20
mღnírєh ♥️
اره خیلیا پریود هم میشن من دیدم تا پنج ماه طرف پریود میشده و نمیدونسته بارداره🙄
0
1400/01/20
راضیه~♡ ☆
فدات عزیزم انشالله
0
1400/01/20
mღnírєh ♥️
خواست خداس بخواد نگه داره
نگه میداره
نگه میداره
0
1400/01/20
سوال کننده
مرسی عزیزم .
ان شاءالله که بچتو بغل کنی .
ان شاءالله که خوش قدم وخوش روزی و صالح کسالم وعاقبت بخیرباشه عزیزم
ان شاءالله که بچتو بغل کنی .
ان شاءالله که خوش قدم وخوش روزی و صالح کسالم وعاقبت بخیرباشه عزیزم
0
1400/01/20
راضیه~♡ ☆
اره
0
1400/01/20
mღnírєh ♥️
فدات همچنین عزیزم💗
0
1400/01/20
سوال کننده
آخه الان دوباده احساس کردمی چی ازم خارج شد برای اون پرسیدم
0
1400/01/20
mღnírєh ♥️
خدا خودش میده خودشم مراقبه
هر چی بخواد همون میشه
هر چی بخواد همون میشه
0
1400/01/20
سوال کننده
بعد فهمیدم احساس نبود 😂😂
0
1400/01/20
سوال کننده
🥰🥰🥰
0
1400/01/20
سوال کننده
بله قطعا همینطوره هرچی صلاحه خداست
0
1400/01/20
mღnírєh ♥️
خیلی مراقب باش تا مطمعن نشدی از بارداری استرس و کار سنگین نداشته باش
0
1400/01/20
mღnírєh ♥️
البته من خبر نداشتمو سنگینترین کارارو کردم🙄
قربون خدا برم حسااابی مواظب تو دلیم هس
قربون خدا برم حسااابی مواظب تو دلیم هس
0
1400/01/20
سوال کننده
باورت میشه الان درحال حاضر استرس ندارم ولی نگران اینم که برم فردا بیبی چک بخرم ضایع شم😭😭
0
1400/01/20
سوال کننده
باشه
0
1400/01/20
mღnírєh ♥️
ضایع شدن نداره عزیزم
مثبت باشه شکر
نشد هم بازم شکر کن
از خدا بخواه همه چی به وقت و صلاحت باشه
مثبت باشه شکر
نشد هم بازم شکر کن
از خدا بخواه همه چی به وقت و صلاحت باشه
0
1400/01/20
سوال کننده
بله قطعا همینطوره
0
1400/01/20
سوال کننده
شکر کردن خدا کار همیشگی ما انسانهاست🥰🥰🥰🥰🥰
0
1400/01/20
سوال کننده
بازم استرس داره .
0
1400/01/20
mღnírєh ♥️
آفرین
0
1400/01/20
سوال کننده
۲۰ امتیاز😂😂😂
0
1400/01/20
mღnírєh ♥️
من از همون اول فقط گفتم دردم رو خدا داده خودشم درمونش رو میده
بزور ازش نخاستم
فقط گفتم خدایا صلاحم هر چیه همون رو برام مقدر کن
بزور ازش نخاستم
فقط گفتم خدایا صلاحم هر چیه همون رو برام مقدر کن
0
1400/01/20
mღnírєh ♥️
🤪مامان بلایی
0
1400/01/20
سوال کننده
😂😂😂😂
0
1400/01/20
سوال کننده
از شوهری یاد گرفتم 😂😂😂😂
0
1400/01/20
mღnírєh ♥️
من بی بی چک منفی کم ندیدم
ولی از رو نمیرفتم😅
ولی از رو نمیرفتم😅
0
1400/01/20
mღnírєh ♥️
وااای لحظه ای که بفهمه پدر شده دیدنیه
0
1400/01/20
سوال کننده
منم الان ۱۲ماهه هرماه تایکی بهم میگه تپل شدی یا بارداری دوتا بیبی چک میخرم تست میکنم😂😂😂😂
0
1400/01/20
سوال کننده
😂😂😂😂😂
0
1400/01/20
mღnírєh ♥️
همسر من خواب بود بیدارش کردم گفتم بیا ببین درست میبینم؟😅😅😅
0
1400/01/20
سوال کننده
خو 😂😂😂😂😂
0
1400/01/20
mღnírєh ♥️
بعد اومد با چشمای خوابالو دید
0
1400/01/20
mღnírєh ♥️
اول گریه کرد
0
1400/01/20
سوال کننده
😂😂😂
0
1400/01/20
سوال کننده
آخی😭😭😭
0
1400/01/20
mღnírєh ♥️
همونجا دم در دسشویی پیشونیمو بوسید گفت آفرین😅😅😅
0
1400/01/20
mღnírєh ♥️
گفتم افرین به خدا که داده 🥺😊
0
1400/01/20
سوال کننده
ان شاءالله به امید خدا سالم وسلامت به دنیا بیاد
0
1400/01/20
سوال کننده
برای منم دعا کن .
0
1400/01/20
mღnírєh ♥️
سریع دخترمو بیدار کردیم صبحونه خوردیم و رفتیم ازمایش
تا غروب دل تو دلمون نبود
تا غروب دل تو دلمون نبود
0
1400/01/20
mღnírєh ♥️
نگی هم دعات میکنم
هر چند خودم محتاجم به دعا
هر چند خودم محتاجم به دعا
0
1400/01/20
mღnírєh ♥️
ولی بخدا روزی نیس ک برا منتظرا دعا نکنم
0
1400/01/20
سوال کننده
حاجت روا بشی عزیزم ممنون تشکر از محبتون
0
1400/01/20
mღnírєh ♥️
خواهش میکنم
0
1400/01/20
سوال کننده
منم الان دل تودلمنیست برای فردا که برم بیبی چک بزنم
0
1400/01/20
mღnírєh ♥️
هر چی خیر باشه همون مبشه
نگران هم نباش خدا خیلی بزرگتر از این حرفهاس
فردا خبر خوشی بهمون بدی منتظریم
نگران هم نباش خدا خیلی بزرگتر از این حرفهاس
فردا خبر خوشی بهمون بدی منتظریم
0
1400/01/20
mღnírєh ♥️
برم من عزیزم مراقب خودت باشی
فعلا♥️💗
فعلا♥️💗
0
1400/01/20
سوال کننده
ان شاءالله که مثبته .
0
1400/01/20
سوال کننده
به سلامت عزیزم .
شماهم مراقب خودت باش.
شماهم مراقب خودت باش.
0
1400/01/21
mღnírєh ♥️
🙃
0
1400/01/21
mღnírєh ♥️
پریسا جون تست انجام دادی؟
0
1400/01/21
سوال کننده
سلام عزیزم.
نه .خواب موندم .😂😂😂
نه .خواب موندم .😂😂😂
0
1400/01/21
mღnírєh ♥️
خسته نباشی🤭🤭🤭
1
1400/01/21
راضیه~♡ ☆
خوش به حالت چقدر ریلکسی
0
1400/01/21
سوال کننده
😂😂😂
0
1400/01/21
سوال کننده
من همینجوری امخونسردم .
0
1400/01/21
mღnírєh ♥️
خوش به سعادتت🤭
0
1400/01/22
راضیه~♡ ☆
چرا من نمیتونم باشم☹🤦♀️
0
1400/01/24
راضیه~♡ ☆
پریسا چیگار کردی بیا بگوووو
0
1400/01/24
هلیا 💙💜👨👩👦💜💙
فک کنم یادش رف بزنه😂
0
1400/01/24
mღnírєh ♥️
پریسا بیا یه خبری بده
منکه دارم نگران میشم🙄
منکه دارم نگران میشم🙄
0
1400/01/24
راضیه~♡ ☆
بعید نیس از بس ریلکسه
0
1400/01/24
mღnírєh ♥️
😅😅😅🤭🤭🤭
0
1400/01/24
هلیا 💙💜👨👩👦💜💙
😂
0
1400/01/24
راضیه~♡ ☆
من ۴روزه از موعدم گذشته ۳تا بی بی چک زدم
0
1400/01/24
مامان آوا ق۱۳۷۰
خب جواب
0
1400/01/24
راضیه~♡ ☆
با منی؟
0
1400/01/24
مامان آوا ق۱۳۷۰
بله میگی بی بی زدی؟
0
1400/01/24
فاطیما احمدی
سلام این مارک خیلی کاذب داره وندفو بخر بزن
0
1400/01/24
راضیه~♡ ☆
منفیه دیگه😁😁مثبت بود الان من ذوق زیاد سکته کرده بودم😂
0
1400/01/25
سوال کننده
فدات شم .
خوبی؟هنوز نرفتم😂😂😂
خوبی؟هنوز نرفتم😂😂😂
0
1400/01/25
سوال کننده
😂😂😂
0
1400/01/25
هلیا 💙💜👨👩👦💜💙
😂
0
1400/01/25
سوال کننده
خونسردم دیگع چبکارکنم😂😂
0
1400/01/25
راضیه~♡ ☆
😐😐😐
0
1400/01/27
سوال کننده
ان شاءالله
0
1400/01/27
سوال کننده
من هنوز نرفتمبگیرم
0
1400/01/27
سوال کننده
😂😂😂
0
1400/01/27
mღnírєh ♥️
خسته نباشی😐
0
1400/01/27
سوال کننده
بیا تایپیک زدم
0
1400/01/27
سوال کننده
سلامت باشی 😂😂
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.
سوالات مشابه
- پریود یکروزه چه دلیلی داره
- آیا ممکن هست باردارباشم؟
- هماتومی ها بیاید سریع
- مصرف عرق کاسنی از هفته چندم بارداری؟
- وای خدایا باورم نمیشه یعنی باردارم
- علت ترشح قهوه ای در هفته نهم بارداری
- استراحت در سرکلاژ باید در چه حد باشه ؟
- اقدام در دو روز قبل از تخمک گذاری و نداشتن علائم بارداری
- بچه ها بیبی چکم مثبته؟
- زمان مناسب شروع قرص لتروزول




