Ooma
پرسش (1400/01/20):

مامانایی که نوزاد دارین بیاییین

سلام خوبین خانما . بچه های شما چن روز یبار پی پی میکنن؟؟, بچه من قبلن ۵ روز بود پی پی نکرده بود با شیاف دسشویی کرد . الان ۳ روزه باز پی پی نمکنه ؟ ماساژ دور ناف و تحریک مقعدم میکنه ؟ نمیخوام عادت به شیاف بکنه

البته اینم توی ۴ ماه این دومین باره . فک کنم از وقتی شیر خشک ببلاک رو میدم ایطوری شده
جون زیاد بالا میاورد شیر خشک ببلاک رو دادم خوب شده بود
عزیزم دختر من از سه ماهگی تا ۵ ماه و خوردیش هر سه چهار روز یه بار پی پی میکرد. الان داره جبران میکنه روزی سه بار میکنه 🤣🤣
خدارو شکرر🤣
ترنجبین دم کن بهش بده. یه کوچولو آب قند هم خوبه
میدم اب قندو
اتفاقا منم به پسرم شیرخشک ببلاک میدم
دوروزه پی پی ش سفت شده اما یبوست نیست.
با شیرخودم خیلی راحت دفع میکرد روزی سه چهاربار
اما حالا با زور چرب کردن مقعد و دورناف و ورزش دوچرخه ای دفع داره حالت خمیری
نمیدونم نوع دفعش خوبه یا نه.
اخه با شیرخودم ببخشید ابکی دونه دار بود
دختر من چند ماه اول روزی ۳ یا ۴ بار پی پی میکرد از روزی که غذای جامد رو شروع کردم الان روزی ۱ یا ۲ بار .
شیر خشک آپتامیل میخوره فکر کنم به خاطر شیر خشک‌ش باشه شکمش چند بار کار میکنه.
سمیرا جون پسر من هر روز بین 5 تا ده بار پی پی میکنه
پسر منم قبلنا میکرد الان دو هغته س ببلام میدم شیرخشک فقط یه وعده اونم شبا اخساس میکنم از اون موقع شده
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.

سوالات مشابه