سلام خانم دکتر و دوستان من توی چهارده هفته به خونریزی شدید افتادم بعدش سه یا چهارروز بیمارستان بستری شدم که گفتند جفتت سر راهیه و هماتوم کنار جفت داری اومدم خونه خوب بودم گاهی اوقات لکه قهوه ای کم رنگ می دیدم ولی الان دوروزه که پررنگ تر دلنگرانم نمیدونم چیکار کنم اگه تجربه ای دارین بهم بگید لطفا
0
1400/01/20
سوال کننده

ببخشید عکس فرستادم
0
1400/01/20
سوال کننده
داروهامم انوکساپارین۴۰۰۰شیاف و آمپول پروژسترون قرص ایزوکسوپرین و کپسول ترانگزامیک اسید مصرف میکنم ولی هیچ فایده ای نداره.از هفته شیش به بعد یا لکه بینی دارم یا خونریزی.استراحت مطلق هم هستم
1
1400/01/20
سوال کننده
میشه که از آمپولای انوکساپارین باشه
0
1400/01/20
سوال کننده
ببخشید طولانی شد🤭
0
1400/01/20
f g
سلام عزیزم
0
1400/01/20
f g
سونو نرفتین جدیدن؟
0
1400/01/20
nasim ❤️ e
سلام منیره خوبی؟
1
1400/01/20
nasim ❤️ e
منیره بخاطر ایپکه جفتت سرراهیه باید استراحت مطلق داشته باشی
0
1400/01/20
nasim ❤️ e
اگه آسپرینم میخوری تا وقتیکه لکه بینی داری نخور
1
1400/01/20
nasim ❤️ e
توالت فرنگی استفاده کن، پیاده روی و پله و غذا درست کردن و کارایه خونه رو تعطیل کن حمومم در حد ۳ ۴ دقیقه برو بیشتر دراز بکش
1
1400/01/20
nasim ❤️ e
اگه میتونی به شوهرت بگو شیاف خارجی برات بگیره
0
1400/01/20
سوال کننده
نه دیگه فقط توی بیمارستان سونو شدم
0
1400/01/20
سوال کننده
مرسی عزیزم شما خوبی.دارم استراحت مطلق هیچکار نمیکنم فقط میرم دستشویی اونم فرنگی باز میام دراز می کشم
0
1400/01/20
سوال کننده
اینقدر خارجی گذاشتم ایرانی گذاشتم.فایده ای نداره.همش میترسم برا بچه اتفاقی بیوفته
0
1400/01/20
سوال کننده
آسپرین قبلا داشتم دکتر قطعش کرد
0
1400/01/20
سوال کننده
دکترمم مونده دیگه میگه چیکارت کنم دیگه هرچی دارو بوده بهت دادم
0
1400/01/20
سوال کننده
خیلی هم بد ویارم هیچی نمیخورم از هم چی جز سبزیجات بدم میاد.
0
1400/01/20
me sh
من هم تو ۱۳ هته داشتم.شیاف استفاده کردم رفع شد
0
1400/01/20
nasim ❤️ e
اگه دکترت گفته هماتوم داری شاید هماتومه که داره دفع میشه، چون هماتون یا جذب میشه یا دفع
0
1400/01/20
سوال کننده
ای خدا دعا کنید ماله منم خوب بشه
0
1400/01/20
سوال کننده
نمیدونم خدا کنه همین جور که میگین باشه.
0
1400/01/20
سوال کننده
فقط دعا میکنم ماها زود تر بگذره
1
1400/01/20
nasim ❤️ e
واقعا سخته هر روز یه استرس جدید، ایشالا میگذره عزیزم
0
1400/01/20
فاطمه ح
سلام عزیزم منم اینجوریم چندجا دکتر رفتم ک گفت علائم سقطه و پنجاه پنجاه هستش انقد گریه کردم بعدش رفتم ی دکتر دیگ اون گفت بچت پایینه فشاراورده باعث خونریری شدی در طول روز هرچقدر میتونی حالت سجده ۳ دقیقه بمون و بچت میره بالا
0
1400/01/20
مهدیه ❤️
آن شالله ک راحت بگذره برات، ولی فک کنم داری دفع میکنی هماتوم را، جفتت هم اگه پایینه ب مرور زمان میره بالاتر اگه استراحت داشته باشی گلم
0
1400/01/20
سوال کننده
اینقدر به من دکترا گفتن داری سقط میکنی بچه ات نمی مونه.
0
1400/01/20
سوال کننده
انشاالله که دفع بشه این لکه ها هم تموم بشه
0
1400/01/20
فاطمه ح
خیلی بی شعورن نمیفهمن مادر چی میکشه
0
1400/01/20
فاطمه ح
با هر قطره خون جون مادر میره ولی این دکترا نمیفهمن
0
1400/01/20
Mary Sh
منم جفتم سر راهیه و همچنان لکه بینی قهوه ای دارم
اونقدر که دیگه میترسم توالت برم
اونقدر که دیگه میترسم توالت برم
0
1400/01/20
Mary Sh
دکترم هیچ دارویی بهم نداد حتی گفت شیاف هم ده روز برا دل خودم استفاده کنم چون فایده نداره
من از 16 هفته لکه بینی پیدا کردم
من از 16 هفته لکه بینی پیدا کردم
0
1400/01/20
Mary Sh
شما جفتت قدامی یا خلفی؟
میگن اگه جفت سرراهی خلفی باشه بیشتر احتمال بالا رفتنش تو هفته های بالاتر هست چون رحم حالت بادکنکی داره و شکم که بزرگ شه جفت هم بالامیره با رحم
میگن اگه جفت سرراهی خلفی باشه بیشتر احتمال بالا رفتنش تو هفته های بالاتر هست چون رحم حالت بادکنکی داره و شکم که بزرگ شه جفت هم بالامیره با رحم
0
1400/01/20
سوال کننده
توی سونو نوشته بود خلفی
0
1400/01/20
Mary Sh
استرس نداشته باش خونریزیت به خاطر هماتوم هست
0
1400/01/20
سوال کننده
من دکتر قبلیم خودش صدای قلبش رو شنید.بعدش برداشت گفت اگه بچه مرد برو زایشگاه😢😱
0
1400/01/20
سوال کننده
دیگه اصلا توان لکه دیدن ندارم
0
1400/01/20
Mary Sh
من حتی از کارم استعفا دادم و کلا به خاطر استراحت همه روال زندگیم بهم خورده
فقط امیدوارم بچمو سالم بغل کنم
عملا دارم مادر بودنو حس میکنم تمام علایقم رو به خاطر سلامت نی نیم دارم دونه دونه کنار میزارم
راه دیگه ای هم ندارم
فقط امیدوارم بچمو سالم بغل کنم
عملا دارم مادر بودنو حس میکنم تمام علایقم رو به خاطر سلامت نی نیم دارم دونه دونه کنار میزارم
راه دیگه ای هم ندارم
0
1400/01/20
سوال کننده
ولی این دکترم خیلی خوبه کار بلده مهربونه
0
1400/01/20
Mary Sh
برا من جفتم قدامی پرویا هست
0
1400/01/20
Mary Sh
چی گفته بهت؟
0
1400/01/20
سوال کننده
عزیزم خیلی سخته همش دراز کش.منم که دوتا سقط داشتم واسه همون میترسم
0
1400/01/20
Mary Sh
به من گفت تا هفت ماه ممکنه لک بینیت ادامه داشته باشه
0
1400/01/20
سوال کننده
اصلا حرفی از سقط نمی زنه میگه من هر کاری از دستم بر بیاد انجام میدم.ولی دست خداست
0
1400/01/20
Mary Sh
مگر اینکه معجزه بشه و تا هفته دیگه لک بینیم قطع بشه
0
1400/01/20
سوال کننده
به من چیزی نگفتن.حالا میخوام باز فردا پس فردا بدم پیشش
0
1400/01/20
سوال کننده
انشاالله برا هر دومون معجزه بشه
0
1400/01/20
Mary Sh
دکتر من گفت نگرانی و استرس از لک بینی خطر ناک تره
تنها کاری که باید بکنیم استراحته
تنها کاری که باید بکنیم استراحته
0
1400/01/20
سوال کننده
انشاالله که با استراحت خوب بشه.
0
1400/01/20
Mary Sh
انشالله به سلامت نی نیتو بغل میکنی
0
1400/01/20
Mary Sh
اگه سونو کنه جنسیت رو هم میگه بهت😍
0
1400/01/20
سوال کننده
من دکترم که بستریم کرد گفتم خانم دکتر اگه واقعا خوب باشه برام حاظرم تا آخر بستری بشم
0
1400/01/20
Mary Sh
مادر است دیگر😍😍
0
1400/01/20
سوال کننده
تو سیزده هفته که گفت دیده نمیشه.انشاالله این دفعه برم معلوم بشه
0
1400/01/20
سوال کننده
انشاالله همه باردارا به خوبی زایمان کنن
0
1400/01/20
Mary Sh
آمین
0
1400/01/20
f g
انشاا...ب سلامت زایمان بکنی 🤲🏼🤲🏼🤲🏼
0
1400/01/21
پزشک اوما
سلام لکه بینی و خونریری بعلت جفت سرراهی و هماتوم هست فقط استراحت کنید داروهای مصرف خوبه ، اگر ادامه داشت سونو بده
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



9980

