سلام خداقوت.من الان دوروزه شدید معدم و رودهام درد میکنه به سختی دفع دارم خیلی اذیتم از درد نمیتونم کاری انجام بدم الان تو ماه ۷مم.مایعات و شیر گرم هم خیلی خوردم اما....
راهکاری هست زوداز این درد خلاص بشم.ممنونم
پرسش (1400/01/19):
یبوست و درد شدید روده
458
23
1400/01/19
سوال کننده
0
1400/01/19
⚘️⚘باخدا غیر ممکن،ممکن میشود⚘⚘️ ...
کیوی
1
1400/01/19
⚘️⚘باخدا غیر ممکن،ممکن میشود⚘⚘️ ...
شیر برای بعضیا یبوست میاره
0
1400/01/19
سوال کننده
امروز تازه خوردم.
از دیروز تاالان کیوی هم خوردم .فقط امشب شیرخوردم
از دیروز تاالان کیوی هم خوردم .فقط امشب شیرخوردم
0
1400/01/19
⚘️⚘باخدا غیر ممکن،ممکن میشود⚘⚘️ ...
مقعدتو چرب کن
0
1400/01/19
⚘️⚘باخدا غیر ممکن،ممکن میشود⚘⚘️ ...
پرتقالم شنیدم خوبه
0
1400/01/19
سوال کننده
ممنونم عزیزم امتحان میکنم .
0
1400/01/19
💜乙ムみЯム💜 '
روغن زیتون تزریق کن از مقعد
سریع خوب میشی
سریع خوب میشی
0
1400/01/19
...👑zahra👑 ...
شربت لاکسی ژل بگیر که تو بارداری منعی نداره مصرفش
0
1400/01/19
نسترن ..
شیاف بزار
0
1400/01/19
نسترن ..
اسمشو یادم نیس
0
1400/01/19
نسترن ..
برا بارداری هم منعی نداره
0
1400/01/19
نسترن ..
زود خالی میشی
0
1400/01/19
مریم M
عزیزم منم یبوست داشتم دکتر گفت روزی یک قاشق روغن زیتون بخور 😖😖😖
0
1400/01/20
eli (مسیحا و ماهور )
من کیوی خیلی خوردم و البته هر از گاهی با پوست خیلی جواب داد برام
0
1400/01/20
نسترن ..
شیاف گلیسیرین یادم افتاد
0
1400/01/20
سوال کننده
انقدر درد دارم که هرکاری بشه انجام میدم که زود دردش بیوفته.
از اول بارداریم تا الان اصلا یبوست نداشتم اما در عرض یه شب به این درد دچارشدم
از اول بارداریم تا الان اصلا یبوست نداشتم اما در عرض یه شب به این درد دچارشدم
0
1400/01/20
سوال کننده
حساسیت ایجاد نمیکنه؟؟
0
1400/01/20
مریم بخشی
فقط و فقط کیوی و صبح ناشتا یه قاشق روغن زیتون
0
1400/01/20
زهره مهدوی
۷ عدد انجیر شب تا صب خیس بمونه صب با کمی روغن زیتون میکس کن و بخور مطمعنا خوب میشی
0
1400/01/21
پزشک اوما
سلام قرص پنتوپرازول یا شربت ام جی ساده همراه غذا بخورید
0
1400/01/21
پزشک اوما
اگر درد بعلت یبوست است شربت لاکسی ژل یا مگنی میلک بخورید
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




