با سلام کسی هست که درد پریودی یا احساس پریود شدن داشته باشه
پرسش (1400/01/19):
سلام کسی هست در شش ماهگی درد پریودی داشته باشه من همش حس می کنم که می خوام پریود بشم خیلی می ترسم
601
37
1400/01/19
سوال کننده
0
1400/01/19
nazgol solo
منم امروز کمر درد دارم .گهگاهی هم زیر دلم تیر میکشه
0
1400/01/19
فاطمه کیان
من نوزده هفته بودم داشتم رفتم دکتر بهم شش تا پرولتون داد با ایزوکسوپرین خوردم خوب شدم
0
1400/01/19
فاطمه کیان
حتما برو دکتر
1
1400/01/19
ریحانه میم
درد پریودی اگر منظور انقباض هست تو این هفته ها عادیه فقط باید توجه کرد که دردها با استراحت یا تغییر پوزیشن خوب میشند یا نه؟ و اینکه فاصله دردها منظم نباشه
0
1400/01/19
فاطمه کیان
دور از جون بچه های ما و خودت برای زایمان رفته بودم یه دختره آورده بودن بیست و هشت هفته بود میگفت از دیروز درد داشتم مادرشوهرشم گفته ماه درده نیومده بود زایشگاه روز بعد که معاینه کرده بودن سه سانت دهانه رحمش باز شده بود مجبور به سقط شد جلو من سقط کرد 😭😭😭خیلی سختی کشید بیچاره، حتما برو دکتر عزیزم حتی اگه چیزی هم نباشه بازم برو
0
1400/01/19
سوال کننده
موقع استراحت بهتر میشم
0
1400/01/19
سوال کننده
اخه واسه من که درد شدید نیست می تونم تحملش کنم
0
1400/01/19
ریحانه میم
منم گاهی میشم اینطور و با استراحت خوب میشم. ولی اگر خیلی نگرانی برو دکتر.
0
1400/01/19
صنم جهانی
اره عادیه تا ۸ هفته من حس میکردم میخوام پریود بشم واژنم داغ میشد ولی همه چی خوب بود اگه بدون لکه بینی و خونریزی باشه اشکال نداره عزیزم
0
1400/01/19
صنم جهانی
استراحت کن زیاد
0
1400/01/19
سوال کننده
شما چند هفته ای
0
1400/01/19
صنم جهانی
من ۴ ماه بودم که بچم سقط شد همین ۱ هفته پیش
0
1400/01/19
مانیا* maria
س.میش ی سوال بپرسم
0
1400/01/19
مانیا* maria
شما مال کدوم شهری
0
1400/01/19
سوال کننده
تهران
1
1400/01/19
سوال کننده
الهی به حق جدم خدا یه کوچولوی شیرین بهت بده
0
1400/01/19
مانیا* maria
اخه یکی از فامیلامون اسمش فرشته هاشمیه فک کردم اونه
0
1400/01/19
سوال کننده
شما لکه بینی داشتی
0
1400/01/19
صنم جهانی
فداتشم عزیزم
0
1400/01/19
صنم جهانی
دوروز داشتم اول قهوه ای بعد خون ابه شد بعد خون اومد یهو ی روز کامل قطع شد منم نرفتم دکتر گفتم استراحت کنم خوب میشه یهو صبح پاشدم دیدم جنین تو لباس زیرم افتاده از اون دقیقه دیگه دردای سقطم شروع شد تا ۱ هفته ولی ایشالا بچتو صحیحو سالم بغل کنی تا میتونی این ماهای اخر و حساسو استراحت کن
0
1400/01/19
فاطمه کریمی
من از اول بارداریم درد پریودی داشتم اگه شکمت سفت نمیشه مشکلی نیس
من بخاطر دردام آمپول پرولوتن میزدم هر دوهفته
من بخاطر دردام آمپول پرولوتن میزدم هر دوهفته
0
1400/01/19
💗 مامی جونم
عزیزم من درد پریودی دارم... منتها منظور شکم سفت شدن را متوجه نمیشم ... چون بچه که توشه خب یکم سفت شده اخه
0
1400/01/19
فاطمه کریمی
سفت شدن یعنی مثل پوست هندونه همه جاش سفت باشه
0
1400/01/19
سوال کننده
برام خیلی دعا کن از صبح دارم گریه میکنم
0
1400/01/19
سوال کننده
الانم درد پریودی داری یا خوب شده
1
1400/01/19
صنم جهانی
استرس نداشته باش بدترین چیز ترسه فقط دراز بکش طوری که راحتی و درد کمتری احساس میکنی
0
1400/01/19
سوال کننده
مرسی عزیزم
0
1400/01/19
فاطمه کیان
عزیزم حتما دکتر برو سرسری رد نشو اون بنده خدا یی که چهار ماه سقط کرده واسه همین دردها بوده ، دهانه رحم باز شده بچه افتاده ، سر سری نگیری خواهشن ، شرایطشو داری برو زایشگاه هزینه اش یه نوار nst هست ولی الکی رد نشو خدای نکرده اتفاقی میوفته یه عمر پشیمونی
0
1400/01/20
سوال کننده
نوار nst چیه
1
1400/01/20
سوال کننده
هزینش چقدر
0
1400/01/20
سوال کننده
سلام عزیزم شما هم بعضی اوقت درد پریودی داری؟
0
1400/01/27
زهرا ا
من همیشه درد پریودی داشتم سر بچه اولم
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




