Ooma
پرسش (1400/01/19):

درد زیر شکم در شروع هفته ۳۰

سلام به همگی
من اولین روز هفته ۳۰ از صبح زیر شکمم درد میکنه میشه تحمل کرد ولی درد دارم . مثل این میمونه ادرار داری و نگه میداری نمیری دستشویی .
قبل عید ادرارم کمی عفونت داشت البته علاعمی نداشتم . که دارو مصرف کردم و دیروز تکرار ازمایش که جواب نیومده . باید نگران باشم یا برای رشد رحم

سلام،منم گاهی همین دردو دارم خودشم خوب میشه منم یکم نگران بودم،ازمایشمم تازه گرفتم عفونتم نداشتم
شاید طبیعیه
احتمالا عفونت خوب نشده
عفونت ادرار داری ... دارو رو ادامه بده
وای منم همین بودم و هستم البته الان بهتر شدم
البته من زیاد میشینم و وایمیستم اینجوری میشه
منم زیر شکمم از این هفته میگیره و ول میکنه و درد داره تا جاییکه خوندم از این هفته ها طبیعیه ولی برای شما هم ممکنه عفونت ادراری باشه
منم زیاد میشینم و راه میرم سر کارم
اره منم شنیدم فقط نمیدونم این درد ها کدوم اینم هست یا ممکنه چیزه دیگه ای باشه
منم همینجوری بودم دقیقارفتم دکتربهم قرص وامپول دادالبته ازمن دوقلوئه
یعنی عفونت داشتین؟
سلام اگر عفونت ادراری نداشتید مشکلی نیست و نگران نباشید
طبیعی است
ممنونم
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.