سلام به همگی
من اولین روز هفته ۳۰ از صبح زیر شکمم درد میکنه میشه تحمل کرد ولی درد دارم . مثل این میمونه ادرار داری و نگه میداری نمیری دستشویی .
قبل عید ادرارم کمی عفونت داشت البته علاعمی نداشتم . که دارو مصرف کردم و دیروز تکرار ازمایش که جواب نیومده . باید نگران باشم یا برای رشد رحم
پرسش (1400/01/19):
درد زیر شکم در شروع هفته ۳۰
374
24
1400/01/19
سوال کننده
1
1400/01/19
هلیا 💙💜👨👩👦💜💙
سلام،منم گاهی همین دردو دارم خودشم خوب میشه منم یکم نگران بودم،ازمایشمم تازه گرفتم عفونتم نداشتم
2
1400/01/19
هلیا 💙💜👨👩👦💜💙
شاید طبیعیه
1
1400/01/19
خدایا شکرت . . .
احتمالا عفونت خوب نشده
1
1400/01/19
eli rahimi
عفونت ادرار داری ... دارو رو ادامه بده
0
1400/01/19
fifi r
وای منم همین بودم و هستم البته الان بهتر شدم
0
1400/01/19
fifi r
البته من زیاد میشینم و وایمیستم اینجوری میشه
1
1400/01/19
ریحانه میم
منم زیر شکمم از این هفته میگیره و ول میکنه و درد داره تا جاییکه خوندم از این هفته ها طبیعیه ولی برای شما هم ممکنه عفونت ادراری باشه
0
1400/01/19
سوال کننده
منم زیاد میشینم و راه میرم سر کارم
0
1400/01/19
سوال کننده
اره منم شنیدم فقط نمیدونم این درد ها کدوم اینم هست یا ممکنه چیزه دیگه ای باشه
0
1400/01/20
مامان احسان
منم همینجوری بودم دقیقارفتم دکتربهم قرص وامپول دادالبته ازمن دوقلوئه
0
1400/01/20
سوال کننده
یعنی عفونت داشتین؟
1
1400/01/21
پزشک اوما
سلام اگر عفونت ادراری نداشتید مشکلی نیست و نگران نباشید
2
1400/01/21
پزشک اوما
طبیعی است
1
1400/01/22
سوال کننده
ممنونم
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




