سلام نرمال است اما یک هفته رژیم غذایی را رعایت کنید و مجدد قند یکساعت چک بشه
ممنوونم خانوم دکتر منظورتون تست گلوکز را دوباره تکرار کنم یا ازمایش،قندخون ناشتا معمولی بگیرم
خانم دکتر من بعد از خوردن غذا یا صبحانه دچار سرگیجه میشم دوبار تست قندخون معمولی دادم هردوبار خوب بوذ اینبار گلوکز دادم جوابش اینجوری بود