منم آزمایش غربالگری اولم خوب بود دکتر گفت دیگه نیازی نیست برای غربالگری دوم آزمایش خون بدی فقط سونو انجام دادم
اگ کسی باز تجربه ای داشته ممنون میشم باز راهنماییم کنه
پزشک هم ممنونم راهنماییم کنه
چون تجربه اولم برای بارداری هست
ن دیگه همه همین جورین اگر ریسکت پایین باشه ازمایش دوم نیاز نیست
یعنی خیلیا نمیدن فقط اونایی که ریسکاشون متوسط و بالا باید بدن ازمایش بعدی رو
نگران اینجور چیزا نباش تازه اول راهی به خودت استرس نده
گلم منم ازمایش ندادم چون خداروشکرریسکام پایین بود
منم برام آزمایش دوم رو ننوشت،امیدوارم بارداری خوبی داشته باشی
من دوتا دکتر رفتم اونم گفتش نمیخواد لابد خودشون بهتر میدونن نگران نباش
امیدوارم نی نی های هممون سالم و صالح بدنیا بیان
حرفش درسته دکتر منم همین کارو کرد گفت دستورالعمل وزارت بهداشت
سلام بله وقتی سابقه خانوادگی ندارید و غربالگری اول نتیجه خوبی دارد نیازی به آزمایش خون مرحله دوم نیست اما سونو آنومالی را بدهید
مرسی از پاسختون .بله سونو را انجام میدهم
دکتر منم فقط سونوانومالی نوشت برام دیگه ازمایش ندادم