سلام
من روز دهم رفتم پیش دکترم بخیه هامو ببینه، گفت یکم از پوستش بازشده ولی نیازی به بخیه نیست و پماد آلفا بزنم. الان ۹ روز گذشته بخیه هام یا جذب شده یا افتاده خلاصه اثری از بخیه نیس و کاملا حس میکنم که یه قسمتی از پوستم بازه. فک میکنم تقریبا یک سانت میشه. نتونستم با اینه ببینم ولی دست میزنم مشخصه. میشینم درد میگیره یا میسوزه. نمیدونم نیاز نیس یعنی برم و برام بخیه بزنه؟
همچنان پماد الفا رو بزنم خوب میشه؟
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



650
1400/01/18


