عزیزم برنامه translator ازگوگل پلی دانلودکن به فارسی تبدیل کن عکس سونوتوخودت میتونی بخونی نتیجه رو
تفسیرش کردم خوبه تقریبا ولی خب چرا شباف ؟؟؟بخاطر دردم
معمولاشیاف برای دردولکه بینی یاجفت پایین باشه میدن عزیزم
خب حتمابرای جلوگیری ازدردوخدای نکرده لکه بینی ایناداده
درد دارم ولی لکه بینی واینا خداروشکر نه
عزیزم شیاف مشکلی نداره منم از اول بارداری با وجود اینکه لک نداشتم دکتر برام تجویز کرد،هورمون بارداری
ممنونم از جوابت خیالمو راحت کردی