سلام عزیزان؛ضمن تبریک سال نو؛ میشه این مشکلمو تشریح و تفسیر کنین برام؟
من توی بارداری رباط بین کشاله ران و شکمم درد میکرد وقتی یهویی بلند میشدم و دردشم یه روز طول میکشید(دکترم گفت طبیعیه) اما الان بعد زایمانم میبینم که این درد همچنان باهامه
گاهی وقتا میگیره نمیدونم بخاطر چیه و باید پیش چه دکتری برم!
میشه راهنماییم کنید
پرسش (1400/01/18):
یه لحظه میاین خانوما
460
16
1400/01/18
سوال کننده
0
1400/01/18
سوال کننده

تقریبا این جایی که علامت زدم درد میکنه..اندازه یه سکه س
0
1400/01/18
سوال کننده
لطف کنین بگین چیکار کنم باید پیش چه متخصصی برم؟
الان دردش مهم نیس میترسم واسه بارداری بعدیمم تکرار بشه
توی بارداری خیلی زجر کشیدم بخاطر این درد
الان دردش مهم نیس میترسم واسه بارداری بعدیمم تکرار بشه
توی بارداری خیلی زجر کشیدم بخاطر این درد
0
1400/01/18
فاطمه کیان
عزیزم باید حرکات کششی و تقویتی انجام بدید
0
1400/01/18
nahid nt
من قبلی ۱ماه شد خوب بشه
این یکیم هنوز این دردو دارم تا ببینم ۱ماه خوب میشه یا ن
این یکیم هنوز این دردو دارم تا ببینم ۱ماه خوب میشه یا ن
0
1400/01/18
سوال کننده
یعنی بخاطر بارداری اینجوری شده؟
0
1400/01/18
farehe f
منم همین قسمت درد میکنه تازگیا🥶
0
1400/01/18
farehe f
دکترمنم گف طبیعیه
0
1400/01/18
farehe f
چیکارکنیم پس🥴
0
1400/01/18
farehe f
وقتی بلندمیشم میاد سراغم🥵
0
1400/01/18
رُقیه اَم❤مامانِ اِلین🧿 🌸
منم از دیروز درد گرفته همین قسمت..حس میکنم واسه حرکت نابجایه
0
1400/01/18
nahid nt
اکه باردار نیستی تو اقدامی ممکنه از عفونت باشه
0
1400/01/18
eli rahimi
ضعف عضلات باعث درد میشه باید عضلات رو تقویت کنید
0
1400/01/18
سوال کننده
عفونت ندارم و دو ماه و نیمه از زایمانمم گذشته
نمیدونم چرا تموم نمیشه
نمیدونم چرا تموم نمیشه
0
1400/01/18
سوال کننده
شما میدونی چجوری تقویت کنم؟
0
1400/01/18
سوال کننده
اره خب تو بارداری طبیعیه اما من که باردار نیستم
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




