بچه ها من تو هفته سومم ولی خوب اوما ی هفته جلوتر زده
یهو دل دردای پریودی میاد سراغم
مث دل پیچه
زیر دلم
بنظرتون عادیه؟؟
لک بینی هم ندارم
پرسش (1400/01/18):
سلام به همه...هفته اولی ها یه کمک کنید
471
36
1400/01/18
سوال کننده
1
1400/01/18
Aram Banoo
بله عزیزم عادیه
0
1400/01/18
yasi
آره عادیه، منم یه ساعت اصلا علائم ندارم یه ساعت بعدش دردا پری میاد سراغم
0
1400/01/18
Aram Banoo
ممکن تاماه سوم وچهارمم همینطورباشید
1
1400/01/18
🧿shirin 🤱maman hanna🤱
دردای گذرا و قابل تحمل طبیعیه
0
1400/01/18
سوال کننده
منم یهو چهارصب
هشت صب
نصفه شب
دردی میپیچه و میره
هشت صب
نصفه شب
دردی میپیچه و میره
0
1400/01/18
سوال کننده
مرسی عزیزم از راهنماییت
0
1400/01/18
سوال کننده
ساک بارداری هفته چندم رویت میشه؟؟؟؟
0
1400/01/18
yasi
آره منم اینجوریم، خوابم ندارم😅
1
1400/01/18
🧿shirin 🤱maman hanna🤱
هفته ۶
1
1400/01/18
Aram Banoo
فدات
0
1400/01/18
سوال کننده
بخدا...از همه چی بدتر این استرسس...ک ساک رویت بشه...قلب نرمال باشه...دردو تحمل میکنیم
0
1400/01/18
yasi
مال من که دیروز رفتم گفت ساک رو دیدم ولی خیلی کوچولوعه سه هفته دیگه بیا😐
0
1400/01/18
سوال کننده
فک کنم اون موقعه قلبم شکل گرفته
0
1400/01/18
Azi 💖 ...
سمیرااا
لکه بینی تموم شد؟
لکه بینی تموم شد؟
0
1400/01/18
💕narsis 💞fl
سلام
0
1400/01/18
💕narsis 💞fl
بچه ها زود نرید سونو که استرس بگیرید بزارید هشت هفته برید خیلی بهتره
0
1400/01/18
yasi
آره عزیزدلم شیاف گذاشتم تموم شد
0
1400/01/18
yasi
آره من چون لکه بینی داشتم رفتم
0
1400/01/18
Azi 💖 ...
خداروشکر عزیزم
انشالله ب سلامتی و دل خوش بگذرونی😍
انشالله ب سلامتی و دل خوش بگذرونی😍
1
1400/01/18
yasi
انشالله عزیزم
خدا گل دخترتو برات حفظ کنه
خدا گل دخترتو برات حفظ کنه
1
1400/01/18
Z. M
نرید سونو تا 8هفته
بعدشم دیگه نرید تا 13هفته
بعدشم هفته 18برید.
زیاد نرید الکی الکی استرس میگیرید.پولم باید خرج کنید.
بعدشم دیگه نرید تا 13هفته
بعدشم هفته 18برید.
زیاد نرید الکی الکی استرس میگیرید.پولم باید خرج کنید.
0
1400/01/18
سوال کننده
واقعا استرس و انتظار بده
0
1400/01/18
...👑zahra👑 ...
ارهههه طبیعیه من هفته های اول دردای پری داشتم میگفتم الانه پریود شم😅
0
1400/01/18
سوال کننده
مث من
0
1400/01/18
فرزانه ۱۲۳
من ک ۵ ماه هستم هنوز سر تاریخ پریودی هام دل درد میشم مثل قبل
0
1400/01/18
فرزانه ۱۲۳
دقیقا اصلا الکی سنو نرید ک استرس بگیرید
هفته ۸ برا قلب برید
هفته ۱۳ برا غربالگیری
هفته ۱۸ برا انومالی
هفته ۸ برا قلب برید
هفته ۱۳ برا غربالگیری
هفته ۱۸ برا انومالی
0
1400/01/18
سوال کننده
انومالی تعیین جنسیته
0
1400/01/18
مامان آدریانا ...
انومالی تقریبا مث ان تی هس.
من ۱۶ هفته و ۵ روز برا تعیین جنسیت رفتم
البته ان تی ک رفتم گفت احتمالا دختره ک همون دختر شد
من ۱۶ هفته و ۵ روز برا تعیین جنسیت رفتم
البته ان تی ک رفتم گفت احتمالا دختره ک همون دختر شد
0
1400/01/18
مامان آدریانا ...
برا تعیین جنسیت هم هس انو مالی
0
1400/01/18
سوال کننده
مبارکت باشه دختر خانم گلت
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




