سلام خانوم دکتر و دوستان عزیز هرکسی میدونه میتونه جواب ازمایش منو تفسیر کنه؟؟واینکه اگه تیرویدم نیاز به قرص داره هر روز بخورم یا هفته ای 5روز چون قبلا میخوردم یادم نیست..ممنونم
0
1400/01/18
سوال کننده

0
1400/01/18
sunsy 💜💜
سلام
0
1400/01/18
sunsy 💜💜
ذخیره تخمدانت کمه عزیزم
0
1400/01/18
sunsy 💜💜
تیروئیدت رو باید بری دکتر عزیزم ک اگر نیازه بهت دارو بدن و دوزش رو تعیین کنن
0
1400/01/18
سوال کننده
یعنی باید چکار کنم؟
0
1400/01/18
sunsy 💜💜
تا حالا ای وی اف گردی
0
1400/01/18
سوال کننده
نه الان دو سال باردار نمیشم یکبار فقط ای یو ای کردم
0
1400/01/18
سوال کننده
خیلی کمه ذخیره تخمدانم؟
0
1400/01/18
sunsy 💜💜
برو دکتر زود تر ای وی اف کن
0
1400/01/18
سوال کننده
جدی اینقد کمه؟
0
1400/01/18
sunsy 💜💜
از رنج ازمایشگاه پایین تره
اما خیلی ها بودن با ذخیره تخمدان کمتر از توهم باردار شدن
اما خیلی ها بودن با ذخیره تخمدان کمتر از توهم باردار شدن
0
1400/01/18
sunsy 💜💜
استرس نداشته باش
0
1400/01/18
sunsy 💜💜
متاسفانه
0
1400/01/18
😍peransa😍 .
ذخیرشون کمه ولی از رنجی ک آزمایشگاه زده کمتز نیست
0
1400/01/18
سوال کننده
حالا هفته اینده میرم تحت نظر مرکز ناباروری دگه به امید خدا ببینم چی برام تشخیص میدن
0
1400/01/18
sunsy 💜💜
اره عزیزم حتما برو زودتر اقدام کنی بهتره
0
1400/01/18
sunsy 💜💜
چرا زیر هشت صدومه
0
1400/01/18
سوال کننده
امیدی هست نتیجه بگیرم باید با این ذخیره فقط ای وی اف کنم؟؟؟
0
1400/01/18
😍peransa😍 .
واسه ایشون ۷ دهمه ک بیشتره ولی رنج زده ۸ صدم تا ۱۰
ولی درکل ذخیرشون کمه
ولی درکل ذخیرشون کمه
0
1400/01/18
😍peransa😍 .
اره با ای وی اف میشه. هرچیم زودتر اقدام کنی بهتره
0
1400/01/18
sunsy 💜💜
پیج خانوم دکتر تاجیک تو اینستا فالو کن
خیلی ها ذخیره یک صدوم هم باردار شدن
خیلی ها ذخیره یک صدوم هم باردار شدن
0
1400/01/18
سوال کننده
باشه عزیزم ممنون از پاسخدهیتون تشکر
0
1400/01/18
sunsy 💜💜
راس میگی صفرشو ندیدم
اما در کل کمه ذخیره
اما در کل کمه ذخیره
0
1400/01/18
سوال کننده
چطوری.؟
0
1400/01/18
sunsy 💜💜

0
1400/01/18
سوال کننده
ممنون عزیزم
0
1400/01/18
sunsy 💜💜
همه با ذخیره کم باردار شدن
که حتی دکترا گفتن تخمک اهدایی
ذخیره رو بالا برده طبیعی باردار شدن
که حتی دکترا گفتن تخمک اهدایی
ذخیره رو بالا برده طبیعی باردار شدن
0
1400/01/18
sunsy 💜💜
من خودم تنبلی داشتم
لایو و پستاش رو گوش میدادم شبا زود خابیدم شیرینی جات حذف کردم چندماه باردار شدم
لایو و پستاش رو گوش میدادم شبا زود خابیدم شیرینی جات حذف کردم چندماه باردار شدم
0
1400/01/18
sunsy 💜💜
کلا اصلاح سبک زندگی داره خیلی خوبه انشالله موفق باشی
0
1400/01/18
سوال کننده
باشه ممنون گلم از راهنماییت
0
1400/01/18
Bahar ❤
تلگرام ندارند کانال ؟
0
1400/01/18
Bahar ❤
تیرویید نرماله
اولی هم یکم پایینه
اولی هم یکم پایینه
0
1400/01/18
sunsy 💜💜
نه عزیزم باید بریدشمارشون بکیرید اگر میخان واتساپ تشکبل پرونده بدین
وگرنه تو پیجشون رایگان مطالبو گذاشتن
وگرنه تو پیجشون رایگان مطالبو گذاشتن
0
1400/01/18
پزشک اوما
سلام ذخیره تخمدان زیر یک است و هر چه زودتر باید اقدام داشته باشید بهتره با یک مرکز ناباروری مشورت کنید ، تیروئید هم بهتر قرص مصرف شود
0
1400/01/18
سوال کننده
خانوم دکتر یعنی فقط باید ای وی اف کنم طبیعی باردار نمیشم با دارو با این ذخیره تخمدان؟؟؟
0
1400/01/19
مامان آوا ق۱۳۷۰
منم همینه درصد تیروییدم دکترم روزی یک دوم قرص بهم داده ۱ ساعت بعد قرصم نباید چیزی بخورم مخصوصا لبنیات
0
1400/01/19
سوال کننده
هرروز هفته میخوری قرصو؟؟
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



1309

