ان شاءالله که چیزی نیست عزیزم..این حرکات تو این روزا طبیعیه
دخترمنم همینجوری بود به مرور درست شد
دختر من شیر خوردنی سمت راستم بودنی صورت خودمو نگاه میکنه.ولی چپ بودتی بالا رو نگاه میکنه همش
اصلا بالا سرش نمونید یا نشینید
دخترمن شیر خوردتی سمت چپ بودتی فقط بالارو نگاه میکنه همیشه.مشکلیه؟؟؟
پسر منم همش بالا رو نگاه میکنه چی میشه اگه ادامه پیدا کنه؟ اشکالش چیه؟
دختر منم اینجوری بود تابلو رو سرش بود دوست داشت نگا کنه منم برعکسش میکردم تا مستقیم تابلو رو نگاه کنه..
ببینین چی رو نگا میکنه بزارید مستقیم صورتش
ب مرور خوب شد شاید ی ماه اینجوری بود
از چهار ماه به بعد اگه ادامه داشته باشه خیلی بده
☹☹☹دختر من شیر خوردنی سمت چپ بودنی بالا رو نگاه میکنه فقط.مشکلیه؟
چی میشه مثلا بالارو نگاه کنن
سلام نگران نباشید واکنش طبیعی نوزاد است
نمیدونم عزیزم . گویا مشکلی نیست