سلام من از موقعی ک زایمان طبیعی کردم بلند شدن و نشستنم به سختی هست انگار مفصلام خشک شده باشه همونطوریه ولی یک کم ک راه میرم بعد ب حالت عادی بر میگرده .درد نداره فقط انگار ورزش سنگین کردم ک همم قفل کنه همونطوریه.
علتش چیه چیکار کنم ک نشستن و پا شدنم به سختی نباشه .در ضمن من بچم از شیر خودم میخوره فقط ولی 13 کیلو افزایش وزن دارم و اصلا وزنم کم نمیشه ..
ممنوون💚💙💙💚💚💙💙
پرسش (1400/01/17):
علت خشکی بدن و بلند شدن سخت و مشکل
429
29
1400/01/17
سوال کننده
0
1400/01/17
Fi Fi 🤱
بگو یکی کل هیکلتو ماساژ بده 😁ترجیحا تو حموم زیر دوش آب گرم
0
1400/01/17
سوال کننده
ماساژم فایده نداره امتحان کردم
0
1400/01/17
کتی م
من سزارین بودم ولی مثل شمام باید وزنمون کم شه وگرنه درست نمیشه این وضعیت
0
1400/01/17
سوال کننده
شما چقد اضافه وزن داری
0
1400/01/17
کتی م
من 63 کیلو بودم شدم 80 کیلو
الان وزنم شده 72
دو هفته پیش شده بودم 70 انقدر سبک شده بودم ولی الان دوباره وزنم رفته بالا
الان وزنم شده 72
دو هفته پیش شده بودم 70 انقدر سبک شده بودم ولی الان دوباره وزنم رفته بالا
0
1400/01/17
سوال کننده
ایشالله لاغر بشیم
0
1400/01/17
zhina 💙
عزیزم احتمالا کمبود کلسیم داری
0
1400/01/17
zhina 💙
یه مکمل کلسیم مصرف کن با d3
0
1400/01/17
سوال کننده
ر وزی یک دونه میخورم
0
1400/01/17
کتی م
سر خود نخور میزنه کلیه هات
از اضافه وزنه تامام
از اضافه وزنه تامام
0
1400/01/17
zahra .
وای منم مثل توام کتی جون
0
1400/01/17
zahra .
بدن درد هم که نگم رفتم آز تو همه چی کمبود دارم اما قرصامم نمیخورم یه طرف میشورم خیس عرق میشم
0
1400/01/17
کتی م
زهرا جون فعلا به فکر وزن کم کردن نباش شیرت کم میشه بذار بچه به غذا بیفته اونوقت میری پیاده روی و غذات رو هم کم میکنی
0
1400/01/17
سوال کننده
ن ب خاطر شیردهی روزی یکی میخورم دکتر گفته
0
1400/01/17
کتی م
کاش شیر محلی میخوردی بجاش
0
1400/01/17
zahra .
اره دو سه روز غذامو کم کردم بچم خیلی اذیت شد همش گریه میکرد و دستاشو میخورد بمیرم براش
0
1400/01/17
zahra .
ویتامین d روزی یدونه مضر نیست؟ تا جایی که میدونم حداقلش هفته ای یدونست
0
1400/01/17
کتی م
بی خیال تا 6 ماه شیر میدیم ان شاالله تا اون موقع وزنمون میاد پایین در اثر شیردهی
0
1400/01/17
zahra .
ایشالا. لباسامو که میبینم گریم میگیره هیچ کدام اندازم نیست😍😂😂
0
1400/01/17
zahra .
کتی جون نی نیت دقیقا چه روری به دنیا اومده
0
1400/01/18
سوال کننده
دی خالی نیس کلسبم دی هستش
0
1400/01/18
سوال کننده
من بچم 5 ماهش شد روز ب روز بیشتر میشم 😐
0
1400/01/18
سوال کننده
شیر گاو نمتونم بخورم بچم حساسیت داره .
تخم شربتی میخورم
تخم شربتی میخورم
0
1400/01/18
پزشک اوما
سلام بهتره قرص کلسیم و ساشه های منیزیم را مصرف کنید ،
0
1400/01/18
پزشک اوما
ویتامین دی هم چک بشه
0
1400/01/19
کتی م
18 دی بدنیا اومد نی نی شما کی بدنیا اومده
0
1400/01/19
zahra .
آها بسلامتی کتی جون
۲۸دی به دنیا اومد
۲۸دی به دنیا اومد
0
1400/01/19
کتی م
سلامت باشید پس نی نیت 10 روز از نی نی من کوچکتره
0
1400/01/20
zahra .
فداتشم اره
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




