عزیزم حدس میتونن بزنن ولی قطعی ک تا انومالی باید صبر کرد
انشالله ک صحیح و سالم بغلش کنی عزیزم
ان شاالله. همچنین شما و همه ی مادرای عزیز
مرسی دوستای عزیزم .ان شاالله ک همیشه تن خودتون و نی نیهاتون سلامت و تندرست باشه😘😘
من میخام تاریخ بارداریم تو اونا بانو ثبت کنم اما از هر ایکن استفاده میکنم نمیشه
مرسی دوست عزیزم ان شاالله ک نی نی هامون هرچی هستن تنشون سالم باشه
مرسی دوست عزیزم برا هممون دعا میکنم نی نی هامون سالم و صالح بدنیا بیان ممنون میشم شما هم برا من و نی نیم دعا کنید