سلام دخترارفتم سونوهماتوم دارم کیست هم دارم جای نگرانیه؟؟؟کسی بوده بارداربوده کیست هم داشته باشه...ممنون میشم دکترجان جوابموبدیددرمان هماتوم وکیست چیه؟؟
پرسش (1400/01/17):
بچه هاوخانم دکترعزیزبیایدسونومنوببینیدازنگرانی درم بیاربد
426
25
1400/01/17
سوال کننده
0
1400/01/17
سوال کننده

0
1400/01/17
فاطمه مامان فندوق
منم کیست دارم عزیزم نیاز به دارو نیست خودش دفع میشه
0
1400/01/17
mahshid ❤️❤️❤️❤️😍😍
کیست ک مهم نیس منم داشتم خودش حل شد
0
1400/01/17
میعاد ثعلبی
خودش دفع میشه نترس
0
1400/01/17
محدثه ..
عزیزم منم کیست دارم دکتر گفت خودش از بین میره نگران نباش
0
1400/01/17
زهرا ....
هماتومم بااستراحت وشیاف پروژسترون دفع یاجذب میشه نگرانی نداره
0
1400/01/17
زهرا ....
هماتوم من خیلی بزرگترازمال شمابود
خداروشکرجذب شد
خداروشکرجذب شد
0
1400/01/17
💗masumeh💗 👨👩👧
عزیزم هماتوم داری باید استراحت مطلق باشی
0
1400/01/17
سوال کننده
خوش بحالت برامنم دعاکن
0
1400/01/17
سوال کننده
توروخدابرام دعاکنیدمن حاملگی قبلیم بخاطرعفونت وهماتوم ناموفق بوددعام کنیداین جذب بشه
0
1400/01/17
سوال کننده
فقط شیاف استفاده کردی؟؟
0
1400/01/17
سوال کننده
بخداهمش استراحتم
0
1400/01/17
سوال کننده
قبل بارداریم داشتی؟؟؟من سابقه نداشته کیست داشته باشم الان یهوبهم گفت کیست داری
0
1400/01/17
سوال کننده
توکل بخداعزیزم
0
1400/01/17
سوال کننده
سایزش چقده
0
1400/01/17
سوال کننده
توچندهفته برطرف شد
0
1400/01/17
مریم بخشی
من هم کیست داشتم هم هماتپم
0
1400/01/17
مریم بخشی
کیستت بخاطره بارداریه
0
1400/01/17
مریم بخشی
هماتوم رو باید استراحت کنی،به فراون بخور،انار بخور جذب میشه،شیاف هم بزار تا ده شب
0
1400/01/17
سوال کننده
عزیزم باداروباردارشدی؟؟
0
1400/01/17
زهرا ....
چشم عزیزم اگه لایق باشم انشاا...که زودترخوب میشه نگزان نباش
0
1400/01/17
زهرا ....
بله شیاف واستراحت نسبی
0
1400/01/17
سوال کننده
مرسی گلم
0
1400/01/17
کتی م
من فیبروم داشتم تو هفته های شما
خود به خود دفع شد نگران نباش
خود به خود دفع شد نگران نباش
0
1400/01/18
پزشک اوما
سلام برای هماتوم فقط استراحت کنید و شیاف پروژسترون استفاده کنید نزدیکی و پله و پیاده روی ممنوع است ، کیست هم مهم نیست خود به خود برطرف میشه
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




