سلام خانم دکتر و مامانای گل دخترم علایم رفلکسو داره ،مزه مزه میکنه تو خواب و حالت جویدن ،شیر خام بالا میاره،تو خواب میپره و بلند میشه از خواب یهو،بردمش دکتر براش امپرازول و شربت داده ،ولی احساس میکنم واسش مقداری که گفته بخوره خیلی زیاده خیلی اذیت میشه تا بخوره داروشا،شربتشم خیلی شیرینه حس میکنم گلوشو میزنه ،میشه راهنماییم کنید که این داروها برا نوزتد یک ماهو نیمه مناسبه یا نه ،میترسم یه موقع زیاد دارو ندم بیخود به بچه ام
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



2716
1400/01/17









