Ooma
پرسش (1400/01/17):

خانمها جواب آزمایش غربالگری رو میبینین

سلام دکتر وخانمها
امروز جواب غربالگری رو گرفتم ببینین خوبه ؟

خانمها جواب آزمایش غربالگری رو میبینین
خانمها جواب آزمایش غربالگری رو میبینین
خوبه گلم
💟💟💟
غربالگری اول خوب باشه دوم نیاز نیست ؟
یا نه باید دوم هم رفت ؟
همه چیت خوبه خداروشکر
💞💞💞
واسه منکه خوب بود غربالگری دومم‌محض احتیاط میدم
من اولی خوب بود دکتر واسه دومی فقط واسم سونو نوشت
سونو آنومالی ؟
اره گلم
اولین سونو آنومالی هفته چندمه ؟؟
هفته ۱۸ تا ۲۰ سونو انومالی
😘💞🌼
باید دکترت نظر بده بعضی دکترا میگن باسد انجام بدی بعضیام ن
دکتر من یکی از مارکراشو برام نوشت
غربالگری اول هفته چندمه؟
11تا 13 ، برا من 11هفته و 1 روز نوشته بود دکترم
سلام نرمال است
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.

سوالات مشابه