غربالگری اول خوب باشه دوم نیاز نیست ؟
یا نه باید دوم هم رفت ؟
واسه منکه خوب بود غربالگری دومممحض احتیاط میدم
من اولی خوب بود دکتر واسه دومی فقط واسم سونو نوشت
اولین سونو آنومالی هفته چندمه ؟؟
هفته ۱۸ تا ۲۰ سونو انومالی
باید دکترت نظر بده بعضی دکترا میگن باسد انجام بدی بعضیام ن
دکتر من یکی از مارکراشو برام نوشت
11تا 13 ، برا من 11هفته و 1 روز نوشته بود دکترم