دخترم سرما خورده ابزیزش داره یکمم سرفه داره خلط داره گلوش...دکتر که میترسمببرم...براش شربت پدی کاف و برا ابریزششم شربت سیتریزین بگیرم خوبه؟خانمدکتر لطفا بگین خوبه بدم و چقدر؟
خانما شماهم اگه میدونین بگین مرسی
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



1838
1400/01/16




