Ooma
پرسش (1400/01/16):

مفنامیک اسید خوردن توو شیردهی ضرر داره؟

امروز روز ۳۷ بعد سزارینمه ،خونریزی تموم شده ولی باز امروز لک دیدم ، مفنامیک بخورم ؟

نمیدونم باید بخوری یا نه ولی خوردنش تو شیر دهی ضرر نداره
من بعد از زایمان مفنامیک خوردم تا قطع شد
سلام بله مصرف مفنامیک است مشکلی ندارد
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.

سوالات مشابه