بچه ها شما این سونو رو چند هفته دادین
اب دور جنینم زده بود..دکتر بهت گفت چندهفته بری
اره ۱۴بود.. دکترم گفت تا ۳۲هفته نیاز نیست دیگه خودم واسه بندناف و اب دورش استرس داشتم گفتم واسه سونو بنویس
من خیلی از این آلوچه ها میخورم هنوز کامل نرسیدن به نظرتون برا بچه ضرر داره؟
ببخشیدا ولی نمیشد عکس نفرستی،دلمون اب افتاد بابا😭
برا من که دکتر هفته دیگه نوشته
ینی از سنو انو مالی دیگه سنو نرفتی؟
عجب کاری کردما بهتره پاک کنم تا دوباره کسی ندیده
سلام بین هفته ۲۸ تا ۳۲ بارداری باید سونو وزن جنین انجام بشه درد اگر گذرا هست مشکلی ندارد ، عفونت ادراری چک شده ؟
ازمایش قبلی یکم داشتم تازه انجام دادم دوباره امروز جوابش میاد ینی دردم میتونه از عفونت باشه
بله احتمال داره درد بعلت عفونت هم باشه
رفتم گفت عفونت نداری چیکارکنم😐