سلام دخترا
این جواب بتای منه
یه رو به موعدم
اما دل درد پریودی دارم
استرس گرفتم
پرسش (1400/01/16):
بچه ها بیایید جواب بتا منو ببنید
866
126
1400/01/16
سوال کننده
4
1400/01/16
سوال کننده

0
1400/01/16
غزل ا
سلام عالیه عزیزم
1
1400/01/16
غزل ا
درد هم طبیعیه
0
1400/01/16
سوال کننده
قربونت...دل درد پریودی یهو میاد سراغم
1
1400/01/16
Nazmehr 699095
مبارکه عزیزم 😍😍😍
0
1400/01/16
سوال کننده
مرسی عزیزم
0
1400/01/16
فاطمه ❤️ مامان ❤️(فرشته کوچولو)❤️
مبارکت باشه
3
1400/01/16
فاطمـه
مبارکه عزیزم ب سلامتی بغلت بگیریش😍🤗🎀💐
0
1400/01/16
سوال کننده
مرسی
شماهم دل درد داشتید
شماهم دل درد داشتید
2
1400/01/16
Mozhgan 🙋🤩🤩
مبارکهودرد پریود تا س ماه طبیعیه
2
1400/01/16
Mozhgan 🙋🤩🤩
استراحت داشته باش
0
1400/01/16
سوال کننده
یعنی این دل درده طبیعیه؟؟؟
1
1400/01/16
Mozhgan 🙋🤩🤩
بله طبیعی اگ همراه با لک بینی نیست
0
1400/01/16
سوال کننده
نه حتی فردا ک موعدمه لک هم ندارم
2
1400/01/16
الهه ...
منم نزدیک عادتم دل درد داشتم ولی پریود نشدم نترس
2
1400/01/16
Mozhgan 🙋🤩🤩
پس استراحت کن.حواست باشع چیزای گرم نخوری.زرشک زعفرون جگر.شوید نزدیکی نداشته باش پله زیاد بالا پایین نکن اروم ان شاء الله بارداری خوبی داشته باشی
0
1400/01/16
💗masumeh💗 👨👩👧
مبارکه عزیزم به سلامتی بگذرونی این دورانو
0
1400/01/16
سوال کننده
سیرابی خوردم😑😑
0
1400/01/16
سوال کننده
ازشانس خونمم طبقه سومه
0
1400/01/16
سوال کننده
مرسی عزیزم
0
1400/01/16
f g
مبارک گلم
0
1400/01/16
Mozhgan 🙋🤩🤩
مشکلی نداره سیرابی
0
1400/01/16
Mozhgan 🙋🤩🤩
اتفاقا برا حالت تهوع عالیه
0
1400/01/16
رها میرزایی
مبارکه😍
0
1400/01/16
سوال کننده
مرسی از همتون
0
1400/01/16
سوال کننده
من از دیشب نمیدونستم فک کردم واس پریودی
کیسه اب گرم گذاشتم
کیسه اب گرم گذاشتم
0
1400/01/16
سوال کننده
خطرناک بوده؟؟؟؟
0
1400/01/16
سوال کننده
فک نمیکردم اخه باردار باشم
0
1400/01/16
دختر بهار
مبارک باشه ان شاءالله بسلامتی این دوران بگذرونی
نه چیزی نمیشه
نه چیزی نمیشه
0
1400/01/16
سوال کننده
مرسی عزیزم...واقعا بارداری اول اونم هفته های این مدلی خیلی استرس زاس
0
1400/01/16
دختر بهار
سه ماهه اول خیلی مراعات کن
منم خونمون طبقه چهارمه بدون آسانسور
سعی کن بیشتر تو خونه استراحت کنی و مجبور شدی بری جایی آروم آروم بالا و پایین شو
منم خونمون طبقه چهارمه بدون آسانسور
سعی کن بیشتر تو خونه استراحت کنی و مجبور شدی بری جایی آروم آروم بالا و پایین شو
0
1400/01/16
سوال کننده
انقدر بغض دارم از حال بدی و نگرانی
0
1400/01/16
سوال کننده
باید همین کارو کنم جایی نرم زیاد
0
1400/01/16
دختر بهار
نگران نباش و استرس نداشته باش برا بچه خوب نیست به چیزای خوب فکر کن
0
1400/01/16
سوال کننده
مرسی از همتون
0
1400/01/16
Aram Banoo
عزیزم بسلامتی خوشی الان 5 هفتته اته
1
1400/01/16
❤️panah❤Rasta❤ 😍
بسلامتی عزیزم مبارکه
0
1400/01/16
سوال کننده
والا دکتر ازمایشگاه گف2یا3هفته
0
1400/01/16
Najmeh Bano
بارداری مبارکه
0
1400/01/16
فاطمه خانوم
اولین روز اخرین پریودی ملاکه
اوما رو هم بر همین اساس تنظیم میکنیم
اوما رو هم بر همین اساس تنظیم میکنیم
0
1400/01/16
فاطمه خانوم
دل درد هم طبیعیه
من دو سه هفته قبل پریودی دل درد داشتم هی منتظر بودم پریود بشم
بعد فهمیدم باردارم
من دو سه هفته قبل پریودی دل درد داشتم هی منتظر بودم پریود بشم
بعد فهمیدم باردارم
0
1400/01/16
🤱 Hani Joonii💜
مبارکه عزیزم بسلامتی و دل خوش
0
1400/01/16
min@ m
مثبته
0
1400/01/16
سوال کننده
مرسی بچه ها...ممنونم از حرفای خوبتون
0
1400/01/16
سوال کننده
فقط همین دل درده
0
1400/01/16
سوال کننده
ازبس مث دیوونه ها
0
1400/01/16
سوال کننده
سرچ کردم
0
1400/01/16
سوال کننده
راجبه بارداری خارج از رحم
0
1400/01/16
سوال کننده
ترسیدم
0
1400/01/16
سوال کننده
دلمم فک میکنم چون تایم پریودی هرماه هس
0
1400/01/16
سوال کننده
واس همون درد میکنه
0
1400/01/16
Hamideh 👩👧👧
مبارکت باشه خانمی ایشالا راحت بگذرونی و سالن بغل بگیری
0
1400/01/16
Hamideh 👩👧👧
منم میترسم بی بی بزنم امروز موعدمه پریود نشدم و دل درد و معده درد دارم
0
1400/01/16
سوال کننده
ایشاالله ک بارداری.چرابترسی.اول و اخر باید بزنی
0
1400/01/16
Hamideh 👩👧👧
از بس زدم و منفی شده
0
1400/01/16
Hamideh 👩👧👧
بعدشم اینا همش قبل پریودی علائمش بوده
0
1400/01/16
سوال کننده
توکل ک بخدا
من هنوزم فک میکنم الانه ک پریود بشم
من هنوزم فک میکنم الانه ک پریود بشم
0
1400/01/16
Hamideh 👩👧👧
ولی همیشه منظم بودم نمیدونم چرا نشدم
0
1400/01/16
Hamideh 👩👧👧
فقط دیروز ترشح غلیظ داشتم
0
1400/01/16
Hamideh 👩👧👧
اره منم همش حس میکنم نوار گذاشتم همش چک میکنم
0
1400/01/16
سوال کننده
دلو بزن به دریا و بی بی بزن
0
1400/01/16
Hamideh 👩👧👧
بهتر نیس فردا صبح بزنم
0
1400/01/16
Hamideh 👩👧👧
؟
0
1400/01/16
سوال کننده
من 3روز قبلش زدم مثبت بود
0
1400/01/16
Hamideh 👩👧👧
اخه شما تازه اقدامی باردار راحتر شدی ن مثل من ۱.۵ سال
0
1400/01/16
Hamideh 👩👧👧
من ک صبر کردم بزارم فردا صبح اگه پریود نشدم میزنم
0
1400/01/16
Hamideh 👩👧👧
توکل به خدا ایشالا ناامید نشم
0
1400/01/16
سوال کننده
دکتر نگفته بهت چرا نشدی
0
1400/01/16
سوال کننده
ایشالله
واسه حاجت دلت ی نذری بکن
واسه حاجت دلت ی نذری بکن
0
1400/01/16
Hamideh 👩👧👧
خودم مشکل نداشتم ولی شوهرم تحرک کم داشت ولی ازمایش آخرش دکتر گفت الان خوبه
0
1400/01/16
Hamideh 👩👧👧
ایشالا هر چی خیره برا همه پیش بیاد
0
1400/01/16
امید به خدا ....
سلام منم دل دردای پریودی دارم اونم زیاد اصلا بی حالم همش دو روزم از موعدم گذشته
0
1400/01/16
Hamideh 👩👧👧
الان چندساله نذر دارم میدم
0
1400/01/16
سوال کننده
ایشالله این دل دردا به جای خوبی ختم میشه
0
1400/01/16
Hamideh 👩👧👧
هم ماه رمضون هم محرم
0
1400/01/16
امید به خدا ....
ایشالا
0
1400/01/16
سوال کننده
توکلت بخدا باشه
امسال حتما بارداری شک نکن
امسال حتما بارداری شک نکن
0
1400/01/16
Hamideh 👩👧👧
منم بی حالم پادرد و کمردرد دل درد
0
1400/01/16
امید به خدا ....
هرچی خیره
2
1400/01/16
سوال کننده
هرکدومتون مثبت شدید بیایید خبر بدید مارم شاد کنید
0
1400/01/16
Hamideh 👩👧👧
عزیز دلمی ، خدا از زبونت بشنوه
0
1400/01/16
سوال کننده
چرا بی بی نزدی
0
1400/01/16
امید به خدا ....
از بس بی بی زدی خسته شدم البته این پرولاکتینم بالابوده تازه ی ماهه ک قرص مصرف کردم باید برم ازمایش باز ببینم پایین اومده دکترم گفته احتمالا بخاطر اون باشه ک باردار نمیشم
0
1400/01/16
سوال کننده
برو یه ازمایش بده خیال خودتم راحت کن
0
1400/01/16
🤱 Hani Joonii💜
ببین عزیزم تو تنها کسی نیستی ک این دردای اولیه بارداری رو داره پس خاهشا از فکرای منفی دوری کن
راستیتش اعصابم بهم میریزه رود درباره خارج از رحم و پوچ و کوفت و زهر مار سرچ میکنین
تستتون + شده خب شکر خدا کنید و از بارداری لذت ببرین و باقیش رو بسپارین بخدا هر اتفاقی بخاد بیفته نیفته تو خودتم بکشی جلو اتفاق رو نمیتونی بگیری پس بهتره آرامشتو هنیشه حفظ کنی انشالله 9 ماه رو پیش رو داری با هزار تا اتفاقای عجیب و غریب پس ب نفع خودته ک محکم و قوی باشی
ببخشید طولانی شد ففط خاهرانه دام نیسوزه این حرفا رو نیشنوم
انشالله ک بارداری خوبی داشته باشی و سالم بغلش کنی ❤️❤️🌹🌹
راستیتش اعصابم بهم میریزه رود درباره خارج از رحم و پوچ و کوفت و زهر مار سرچ میکنین
تستتون + شده خب شکر خدا کنید و از بارداری لذت ببرین و باقیش رو بسپارین بخدا هر اتفاقی بخاد بیفته نیفته تو خودتم بکشی جلو اتفاق رو نمیتونی بگیری پس بهتره آرامشتو هنیشه حفظ کنی انشالله 9 ماه رو پیش رو داری با هزار تا اتفاقای عجیب و غریب پس ب نفع خودته ک محکم و قوی باشی
ببخشید طولانی شد ففط خاهرانه دام نیسوزه این حرفا رو نیشنوم
انشالله ک بارداری خوبی داشته باشی و سالم بغلش کنی ❤️❤️🌹🌹
0
1400/01/16
امید به خدا ....
فعلامنتظرم
0
1400/01/16
سوال کننده
حق باشماس..اشتباهه این سرچ ها..ولی من چون بارداری اولمه...ب مادرم نگفتم...خواهرمم سنش کمه نمیتونم مشاوره بگیرم
دکترمم زووووری چهارشنبه گفته بین مریض بیا
فقط و فقط اینجا باشماها درمیون گذاشتم
دکترمم زووووری چهارشنبه گفته بین مریض بیا
فقط و فقط اینجا باشماها درمیون گذاشتم
0
1400/01/16
🤱 Hani Joonii💜
فداتشم منم بارداریمو با تمام این استرسا خراب کردم و توی 10 هفته از دستش دادم چون یاد خودم افتادم خاستم خاهرانه بهت گوش زد کنم ک هیچی مثل آرامش نمیتونه بهت کمک کنه گلم
ما همیشه اینجا هستیم تا این دوران رو بخوشی بگذرونیم
ما همیشه اینجا هستیم تا این دوران رو بخوشی بگذرونیم
0
1400/01/16
سوال کننده
مرسی عزیزم...لطف میکنی❤️❤️
0
1400/01/16
🤱 Hani Joonii💜
این درد ها طبیعی هست چون بدن داره ب یک چیز جدبد واکنش نشون نیده و جا باز ميکنه
تازه احتمال داره هر ماه موعد پریودت این دردا بیاد سراغت
از حالا خودتو بذای همه چی آماده کن گلم
تازه احتمال داره هر ماه موعد پریودت این دردا بیاد سراغت
از حالا خودتو بذای همه چی آماده کن گلم
0
1400/01/16
🤱 Hani Joonii💜
فدااااات❤️❤️❤️🌹
1
1400/01/16
سوال کننده
💋💋💋💋💋💋❤️❤️❤️❤️❤️
1
1400/01/16
Hamideh 👩👧👧
من ک پریود شدم🥺🥺🥺
0
1400/01/16
سوال کننده
الان شدی؟
0
1400/01/16
Hamideh 👩👧👧
اره عصر خوابیدم و بلند شدم دیدم اوضاع قرمزه
0
1400/01/16
سوال کننده
توکل کن بخدا...ایشالله ماه بعد
0
1400/01/18
🤱 Hani Joonii💜
سلام محدثه جون خوبی
تو ی تاپیکی سوال کردی ندیده بودم
عزیزم لک لانه گزینی رو همه ندارن فقط درصد خیلی کمی از خانوما میبینن
واینک تو ندیدی هیچ مشکلی نیست گلم
کمردردت واینا بهتر شده؟
تو ی تاپیکی سوال کردی ندیده بودم
عزیزم لک لانه گزینی رو همه ندارن فقط درصد خیلی کمی از خانوما میبینن
واینک تو ندیدی هیچ مشکلی نیست گلم
کمردردت واینا بهتر شده؟
0
1400/01/18
سوال کننده
سلام عزیزدلم..قربونت...کمرم اره...ولی درد درد و پهلو درد میاد و ول میکنه...اینم عادیه؟
0
1400/01/18
سوال کننده
بچه ها بنظرتون کی باید به بقیه بگیم ک بارداریم؟؟؟؟
0
1400/01/18
🤱 Hani Joonii💜
آره عزیزم عادیه چون موعد پریودته اذیت میده
0
1400/01/18
🤱 Hani Joonii💜
انشالله بعد سونو قلب بگو البته اگ دوسداشتی بگی وگرنه من باشم ب مامانم میگم فقط ک هوامو داشته باشه بقیه بعد ان تی میگم
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




