من زنداییم مثل ایشون بود میگفت هر روز دو کاسه سیرابی میخورده
یعنی ناشتا؟ هربیسکویتی بود؟
بسکویت ترد یا نون خشک قبل اینکصبونه بخوره.ی مقدار لیمو ترش بریزه داخل اب بخوره با غذاش
من خودم با لیموترش زنده موندم😂
بچها من کی برم برای سونو قلب و ساک ببینم؟
سلام ببین عزیزم اگ قرص میخوره تهوع داره ینی باید زورش بزنه تا بهتر بشه نون خشک اول صبح خیلی خ بهولی من خودم بیسکوییت میخوردم ترش میکردم
برای من که هیچکدوم از این بیسکوییت اینا تاتیر نداره سر حال میرم صبحانه میخورم بعدش هر چی خوردم بالا میارم دیگه خسته شدم بعضی وقتا میگم چرا زحمت میدم به خودم صبحانه بخورم
سیب قرمز ، دلستر، تخمه آفتابگردان گلپری، بیسکوییت ترد، آبمیوه
اینا رو من جواب داد
و اینکه معده رو خالی نزاره که بدتر میشه، ریز ریز بزاره دهنش