سلام دخترا هفت هفته وچهارروزمه سردرددارم کلاقبل ازبارداری هم سردردداشتم اخه سینوزیت دارم همش بالاابروهام دردمیگیره چه راهکاری دارین چیزی سراغ ندارین که بخاربدم
1
1400/01/15
فاطمه 👩👧❤
منم از اول بارداریم این مشکل رو داشتم
من کل ۹ ماه رو بوخور دادم بعدم بینیم رو با سرم نمکی شستشو دادم
من کل ۹ ماه رو بوخور دادم بعدم بینیم رو با سرم نمکی شستشو دادم
1
1400/01/15
فاطمه 👩👧❤
بوخور با تخمگیشنیز میدادم ولی هفته ای در هفته ۳ بار ۴بارشم با آب خالی
پیشونیم و شقیقه هامرو با روغنسیاه دونه ماساژ میدادم
پیشونیم و شقیقه هامرو با روغنسیاه دونه ماساژ میدادم
0
1400/01/15
سوال کننده
باروغن سیاهدونه بدترمیشم
1
1400/01/15
فاطمه 👩👧❤
بوخور بدی روزی چند بار
بینیتم مدام شستشو بده
بینیتم مدام شستشو بده
0
1400/01/15
پارمیس جووون
منم میگرن دارم هفته دوبار میاد سراغم هر بار ۷۲ساعت میگیره
0
1400/01/15
فاطمه 👩👧❤
من اواسط بارداریم بینیمم کامل کیپ میشد موقع خواب نفس تنگی هم داشتم یعنی در حال مرگ بودم با بوخور و شستشو بینی خودمو نجات دادم
0
1400/01/15
پارمیس جووون
مال من خیلی بده کاسه چشم به شدت درد میکنه بعد شقیقهام درد داره هر کدوم از دندونام رو که قبلا عصب کشی کردم درد داره بعدش میزنه گوشم وگردنم وخلاصه تهوع کلا مرگ تدریجی رو حس میکنم اون چند روز رو
0
1400/01/15
.... .
شب ها کلاه سرت بزار مدام بخور بده
0
1400/01/15
Fi Fi 🤱
من همش سردرد بودم رفتم ام ار آی گفت گرفتگی شدید سینوس داری... حدود دو سه هفته قرص اموکسی کلاو دکتر داد خوردم خوب شدم... یکسال بود سردرد میشدم باهمون چرک خشک کن سینوزیتم برطرف شد
0
1400/01/15
پارمیس جووون
منم رفتم سی تی اسکن گفت مشکلی نداری من قبل پریودی وموقع تخمکگذاری دارم دکتر گفت وقتی یاعسه شم خوب میشم
0
1400/01/15
جوجو ❤️
عزیزم سرم شستشو از داروخانه بگیر روزی دو سه بار بینی ت رو شستشو بده. یه سرنگ رو بدون سوزن بالای سرم فرو کن، بعد هر بار سرنگ رو دربیار دستت رو قشنگ با صابون بشور یه کف دست سرم شستشو بریز تو مشتت بعد از بینی بکش بالا، سعی کن قورت ندی و از دهان و بینی بریزی بیرون. چند بار قشنگ فین کن بینی رو تخلیه کن. سینوس رو نرم میکنه و عفونت کم کم خارج میشه. شبها هم حتما یه شال یا روسری روی سرت و پیشونیت بنداز خیلی کمک میکنه. در مورد من که واقعا جواب داده. ماساژ آروم صورت و پیشونی با روغن سیاهدانه هم خیلی خوبه.
0
1400/01/15
جوجو ❤️
بخور آب گرم خالی هم خیلی خوبه، فقط وقتی از زیر بخور میخوای بیای بیرون حتما سر و صورتت رو خشک کن که هوا نخوره بدتر بشی
0
1400/01/16
سوال کننده
حتماکارایی ک گفتیدروامتحان میکنم دیشب اصلاحالم خوب نبودک پیام دیگه ندادم ممنونم ازراهنماییاتون
0
1400/01/16
جوجو ❤️
انشالله بهتر باشی عزیزم 🙏
0
1400/01/16
پزشک اوما
سلام مرتب صبح و عصر آب نمک قرقره کنید ، بعد از حمام پیشانی را با سشوار خشک کنید ،
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



381

